Tere!
Sai täna ära toodud üks väheke haruldasem 2140. Tegu on 1976 aasta eksportmudeliga, millel sisu on pruunikas punane (k.a. armatuur jne)
Värv on nagu ikka pleekinud, ent seevastu on mootor just saanud kapitaalremondi. Pea eesmärk on ikka nostalgiapäevadele temaga jõuda, samuti ka mosseklubi suvesõidule. Üritan siia ka kuidagi pildid lisata, eks näis kas õnnestub.
Viimati muutis Marten, 05 Jaan 2025 13:35, muudetud 1 kord kokku.
Suvel sai sõidetud küll, nüüd valmistume värvimiseks. Rooste tõttu oli vaja kunde tagune uks ning pagassiluuk asendada. Homme üritan kõik haljaks lasta ning siis saab pahteldama hakata. Samuti ootavad 15 tollised laiendatud plekid liivapritsi ja värvi. Väljast tuleb auto karmiinpunane.
Tagatiibasi lihvides tuli värvi alt välja üllatus, kunagi on keegi mõlemat tagatiiba "oskuslikult" lappinud, kuid nüüdseks oli ajahammas suutnud ka koopad ära süüa. Mis seal ikka, vanad tiivad puurisin välja, tegin mõlemale poole uued koopad ning nüüd ootavad uued tiivad külge keevitamist. Kuna teen mosset kooli jne kõrvalt siis võtab ka protsess tavalisest kauem aega.
Elu esimene ülevärv kodugaraažis, parem kui enne ent ideaali annab veel pikalt püüda. Auto sai suhteliselt visiooni lähedane, nii nagu ette kujutasin. Autoga olen nüüd terve nädala ringi vuranud, esimene tehniliselt korras sõit peale kokkupanekut kestis umbes 12Km kui enne tanklat sidur ära kadus ning käigukasti küljekaane tihvt otsad andis, tagasi koju sai teise käigu ja ilma sidurita kruiisida . Nüüd on vaja haruldane salong korralikult ära puhastada ja seda preserveerida.
Auto valmis tänu suurtele abilistele, kelleks oli ja jätkuvalt on Stern Ilves- Metskassi Garaaž ning mossejumal- Janno Traks. Õpitud sai palju ning samas on õppida veel rohkem .
Nüüd veel kerge auto poleerimine ja suvesõidul näeme!