juhipoolt roni kapoti alla suuna pilk mootori alumisele poolele, seal üks kraan või kang paistab.Ei oska seletada paremini:D Keerad seda lahti ja hakkab vaikselt sorisema, päris kaua võib minna et tühjaks voolaks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Juhi pool pole minumeelest midagi,küll võib see olla paremal pool väljalaske kolle taga päris tulemüüri juures aga osadel (näiteks minu omal) on seal väljavõte kütteradikasse. Sel juhul polegi muud võimalust kui lõdvik lahti aga peab vaatama,milline. Kõige alumise lahtipäästmine alati ei aita - termostaat takistab. Kui siis sooja mootoriga kui termostaat veel lahti on.
Radikast saab eraldi välja lasta alt punnist mis asub radika vasakul pool(juhi poolt vaadates).
moskiito kirjutas:mosse mootoril pole tavaliselt kraani ploki küljes. Kui see seal puudub, siis muud teha ei jää kui kõige alumine lõdvik lahti teha ja lasta välja voolata. Olen ka kohanud ahju voolikut seal kus peaks kraan olema, ning siis on mõttekas see lahti teha. siis saab kindlasti kõik välja plokist.
Juhi pool pole minumeelest midagi,küll võib see olla paremal pool väljalaske kolle taga päris tulemüüri juures aga osadel (näiteks minu omal) on seal väljavõte kütteradikasse. Sel juhul polegi muud võimalust kui lõdvik lahti aga peab vaatama,milline. Kõige alumise lahtipäästmine alati ei aita - termostaat takistab. Kui siis sooja mootoriga kui termostaat veel lahti on.
Radikast saab eraldi välja lasta alt punnist mis asub radika vasakul pool(juhi poolt vaadates).
hmm, minul on küll juhi pool. Võin ka pilti teha.
Edit: pilt siis selle kraani asukohast
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna sai masin jälle käima pandud ja sõitmas käidud. Sai vahetatud ka tagurdustule pirn, kuna vana oli läbi põlenud. Veel õlitasin pagasniku luku ära ja nüüd toimib lukk palju paremini.
Pole siia nüüd pikka aega kirjutanud. Räägin siis sellest, mis vahepeal toimunud on.
Ükspäev sai tehtud äädikalahus ja nühitud esiistmete tagused hallitusest puhtaks. Hallitusetäppe oli seal õnneks vähe ning ma sain need kergelt maha. Salongi puhastasin ka. Puhastamise käigus leidsin juhipoolse porimati alt paar mutrivõtit ja akukinnituse. Veel sai pagasnik mõtetust kolast tühjaks tehtud ja juhiukse küljes olevat tahavaatepeeglit uuritud. Nimelt oli see valetpidi seal küljes ja korpus ahjuvärviga üle võõbatud. Värvile õnnestus sõrmed taha pista ja maha tõmmata. Siis panin peegli õigetpidi tagasi külge ning näeb päris viisakas seal välja.
Rohkem nagu midagi lisada polegi.
Paar pilti ka:
Ahjaa, muide täna sai autol minu käes 1 kuu täis. Sõitnud olen temaga selle aja jooksul nii umbes 40-50 km.