Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 31 Okt 2020 20:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 01 Mai 2009 10:21 

Liitunud: 10 Veebr 2009 23:04
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
moskiito kirjutas:
rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.


Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 01 Mai 2009 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
leaver kirjutas:
moskiito kirjutas:
rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.


Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.

miks peab mõnda asja jubedalt segaseks ajama, punktid 2 ja3 võiksid olla ju ühese termini all ehk siis nii
2.rikkepidur ehk seisupidur on pidur mis tagab sõidupiduri rikke korral.............ja peab tagama sõiduki paigalpüsimise teekaldel nii et juhi kohalolek ei ole vajalik...... . Seda pidurit ei tohi stendil katsetada kui on tegu GAZ-21 tüüpi sõidukiga ning asub kardaanil.

olekski kõik, aga ei, tüüpiline eesti, kõik aetakse mega pikkaks joruks et oleks võimalik segane.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Mai 2009 01:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Aga sellegi poolest jätkaks seda teemat-tekkis tõsine huvi,et kuidas kellegil need TÜ näitajad on.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 11 Mai 2009 16:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Postitusi: 67
Asukoht: enamasti Tartu
IZ 412 IE - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm

sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% :uhoh )


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Veebr 2010 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Postitusi: 347
Asukoht: Tartu/Saaremaa
Kuidas TÜV-il lisavedrulehega on? Mul üks pealeht taga mõlemale poole juurde pandud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Veebr 2010 11:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1133
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
See ei mõjuta mitte midagi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Veebr 2010 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Postitusi: 327
Asukoht: Kuressaare
Põhiline on see, et vedrulehed oleks terved. Palju neid seal on, sellest ei ole kunagi probleeme tehtud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Mai 2010 22:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Postitusi: 665
Asukoht: NWO Ida-sektor
Viisin oma sinise ja skifi kah eelmine nädal ülevaatusele.
Just nii, nagu need mul talveunest ärkasid.
Tahtsin ka neid näitajaid teada, härrad ülevaatajad ütlesid vaid, et nii vana auto kohta kõik täiesti normi piires(originaal mootor - 187 tkm). Siis käisid kordamööda kolmekesi mosse hõngu auto salongist nostalgitsemas.
TÜ läbitud!

_________________
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 17 Juun 2011 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Selle suve TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 950 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.943 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 267 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -59%
Rikkepiduri üldefektiivsus -26%

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Mai 2012 01:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2046
Asukoht: Tallinn
Selle kevade (4.05.2012) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 1140 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 2.636 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 168 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -67%
Rikkepiduri üldefektiivsus -25%

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 86 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7