saarlane kirjutas:tali on jah, aga pole isegi sellist laua materjali kuskilt vötta praegu
Mina tõstsin endal mootori maha koormarihmadega, kordamõõda. Maha tuli kenasti, sai lihtsalt poidust laetala ümber pandud.
Mina sinu asemel teeks ikka asja korralikult, ehk võtaks jubinateks puhastaks jne, ainukene võiamlus roostetamine kinni panna. Samas ise tead, sinu projekt.
Mis tõstukist te räägite küll,mosse mootor ei ole nii raske,et seda ei suudaks kahe-kolme mehe vahel sealt ära tõsta Koorma rihmad külge ja läheb. Ise pole siiani tõstukit kasutanud
tafi kirjutas:Mis tõstukist te räägite küll,mosse mootor ei ole nii raske,et seda ei suudaks kahe-kolme mehe vahel sealt ära tõsta Koorma rihmad külge ja läheb. Ise pole siiani tõstukit kasutanud
Ohutum, asju tervemaks jättev ja üldse närve ja energiat nii palju mitte sööv tegevus on ikkagi vintsi kasutada.
Sai just hiljuti ühte mootorit eemaldatud, vints on ikka hea abimees, selle koormarihma variandiga tekib probleem, et kuhu see mootor kiirelt panna, äkki vigastab mõnda olulist konstruktsiooni, kellegil midagi juhtub, kukub mootor maha vms...
Täna oli värvi eemaldamise päev. Ehk et sattusin Volga klubi seltsimeeste universaal Volgast lugema, mis Saaremaalt toodi. Mõtlesin ka proovida. Ostsin poest 2pool liitrit värvieemaldit, pintsli ja kaabitsa.
Tuleb peale pintseldada ja siis umbes 20 minuti pärast lahtine värv maha koorida. Kuna mul mitu kihti värvi seal peal, siis sai ikka 3-4 korda seda peale mätsitud. Kapott sai pömst puhtaks, tiivad poole peal. Sai ka paremal pool roostekohti ära löigatd ja uuritud maid. Küljekarbid mädad ja tiivakaared ja natuke veel sättimist seal. Köige hullem pole.
Kas ukse piiraja tiftide väljavötmiseks miski nipp ka on? Ei tahtnud lihtsa kolkimise teel välja tulla....