ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas saarlane »

PSK nagu pask? :lol
Aitan Ebay'st asju tellida.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas MAZ »

PSK teeb minu teada veel firma Erimell, Elvas seda ainet müüa küll kas 0.5l oli 28.- või nii!
PSK värv varjeerub kollasest Oranz-punaseni!
Ma ütlen oma kogemustest,et DOT-3 ja 4 ei või panna Volga ja Mosse v.a vist 2141 piduri süsteemi
kuna mansetid annavad ruttu otsad, omad kogemused :(
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas Kombimiis »

Ma ajasin sidurisüsteemi tühjaks ja kallasin alguses mingit hirmkallist Valvoline vms kuulsa brändi vedelikku, mis sobis Rollsi piduritele ja roolivõimule - ehk sellepärast andsidki mansetid uues pumbas sõidu ajal (!) otsad. Asemele läks männilõhnaline vene läga.
Pidurite juures tegin vist terve süsteemi puhtaks ja ajasin sisse mingit Erimelli vedelikku.
Miks dot 3 / 4 ei sobi?
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas MAZ »

to Kombimiis, põhjus on lihtne kuna venemansetid muudab DOT-3/4 lihtsalt rabedaks ja vedelik voolab immitseb mansetide vahelt välja! DOT3/4 peaksid pH poolest olema kordi happelisemad kui PSK või Neva
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas Kombimiis »

Aga Erimelli läga?
Vabandust ot pärast siin. :(
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas partnermosse »

Ise kasutan DOT 3 ja 4 juba ammu kuna tehasest tulnud masinal oli juba NEVA sees ja seda võis segada DOTiga.Siiani pole minu masinatel mitte kordagi mansettidega jama olnud nii siduri kui pidurisüsteemis !!!Õigemini oleks öelda ,et 1 kord vahetasin siduri peasilindri mansetti kuna see oli juba ajaliselt isegi kõvasti vastu pidanud -panin uue ja siiani probleemi vaba juba 5 aastat !!!
Seega ma ei liitu teie arvamusega, et DOT ja NEVA söövad mansetid ära,pigema kaldun arvama ,et uued mansetid on tehtud juba DOTi ja NEVA jaoks ,mis ei kannata vanu punaseid vedelikke ja punaste ning kollaste segu.
Ja soovituseks võin öelda ,et kui punaselt BSK või PSK vedelikult üle minemiseks kollasele DOTile või NEVAle,siis läbipesuks soovitav vana välja lasta ning aidata seda suruõhuga ja siis kollane valada tühja süsteemi ning teha seda protsessi 2 korda, et punane välja saada korralikult ning jääks püsima uus ja kollane ,kas siis DOT või NEVA.On küll pikk protsess kuna tuleb kõik piduritorud kordamööda ette võtta 2 mehega( 1 pumpab pedaali) ,aga tasub ära.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

PSK on PSK, mis vahet sel on, mis värvi ta parasjagu on? ???
vb peeti punakamat tooni pudelit ekslikult BSK-ks?

igatahes suutsin täna leida pool liitrit kollast PSK-d, homme lähen veel otsima, sutsu on juurde tarvis.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

kas klappide reguleerimist tuleb teha kuumal või külmal mootoril?
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas M410 »

Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

M410 kirjutas:Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.
tnx :P
Vasta