2. leht 6-st
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 10 Juul 2011 16:15
				Postitas moskiito
				kütus sinist suitsu ei tekkita. kui saaks liiga palju küttust peale, tuleks summutist musta suitsu, liiga vähe, oleks valge suits. sisine suits on ainult õli rada.
 kui kaant maha kiskusid, kas sa siis ka säärte tihenditele pilgu viskasid?
			 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 11 Juul 2011 18:08
				Postitas partnermosse
				Kas kellegil on kogemusi selliste klapisääre tihenditega 
 
 
? Kas keegi on paigaldanud jne 

 Andke teada kuidas sobivad.
 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 11 Juul 2011 18:17
				Postitas moskiito
				need on paremad kui standartsed kummirõngad.
			 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 11 Juul 2011 18:25
				Postitas viirusboy
				Kust sul need hankida õnnestus? Oleks ka üht komplekti tarvis.
			 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 11 Juul 2011 22:16
				Postitas partnermosse
				viirusboy kirjutas:Kust sul need hankida õnnestus? Oleks ka üht komplekti tarvis.
Ostsin viimase komplekti Tallinnast Härma tn keldripoest.
Samas tekkis küsimus kuna pole neid õlilisandeid kunagi kasutanud.Et kas on suitsusust ja tahmasust eemaldavaid lisandeid.Võin eksida terminoloogias, aga vastused teretulnud kui saadi aru mida mõtlen, seoses selle suitsupahvaka tulemisega...
Leidsin miskid sellised asjad,kas on kellegil kogemusi 
REMONTHERMEETIK ja 
KOMPLEKSÕLILISAND 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 11 Juul 2011 23:32
				Postitas marko
				Kasutasin eelmise mootori peal üht õlilisandit mida ostsin Fixusest,hetkel ei mäleta mis toodanguga tegu oli,aga sai pandud kuna mootor tossas päris korralikult ja ütlen ausalt,et ise ei poolda seda jama,aga effekti asjal oli ja ca 50km läbimisel oli toss tagant kadunud.Hiljem panin seda iga õlivahetusega.Hiljem mootori lahtivõtmisel selgus,et tossu põhjustas üks katkine õlirõngas.Sellisena sai sõidetud imbes 75 000km ja midagi halba ma ei tuvastanud, et oleks teinud.Üldiselt sisaldavad need lisandid parafiini ja pidavat õli paksuks tegema,mul igatahes talvel ka kõige pakasemaga käivitamisel probleeme ei olnud,nii et võta sa kinni.
			 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 14 Juul 2011 02:23
				Postitas partnermosse
				Kõigepealt suured tänud Moskiitole abi eest klapisääre tihendite vahetamisel ! Nüüd tihendid uued ja selle koha pealt jälle rahulikum, aga probleemist siiski jagu ei saanud. Kui sõitu läksin ja mootor soojemaks läks, oli mäest alla laskumisel taas üllatus, jalg gaasi pedaali pealt maha -pikk laskumine -uuesti jalg gaasile ja suitsupahvakas taaskord andis endast märku.... 
 
 
Mõte käis läbi, et Lukoili mineraalõli äkitse liiga vedel ja lisaks sinna juurde MS õli liitrijagu , äkki läheb tahedamaks 

Sääretihendid olid siis sellised, mõned lausa meenutasid plastikust ribasid juba  
 
 

 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 14 Juul 2011 08:13
				Postitas moskiito
				no siisjääb ikkagi ainult üks viga veel alles.  
 
 
 kuskil õlirõngas läbi.
 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 14 Juul 2011 09:54
				Postitas via
				Kas karteri tuulutuse variant on kontrollitud? Kui õlitase karteris kõrge, siis nii õlirõngaste vahelt kui tuulutuse kaudu kipub õli põlemiskambri, kuna väntvõll peksab mootori õliudu täis.
			 
			
					
				Re: Sinine suits summutist.
				Postitatud: 14 Juul 2011 11:50
				Postitas partnermosse
				via kirjutas:Kas karteri tuulutuse variant on kontrollitud? Kui õlitase karteris kõrge, siis nii õlirõngaste vahelt kui tuulutuse kaudu kipub õli põlemiskambri, kuna väntvõll peksab mootori õliudu täis.
Õlitase mõõtevarda järgi 2 kriipsu alla MAX sälgu tähise.Karteri tuulutus ideaalne.Karburaator puhas ja korralik, ei ole õline.