2. leht 17-st

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 20 Veebr 2011 22:36
Postitas stern100
No sama siin, täpsusta asukohta ka. Ehk tulen kunagi su tööd ligemalt kaema.

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 20 Veebr 2011 22:37
Postitas Mastermees
stern100 kirjutas:No sama siin, täpsusta asukohta ka. Ehk tulen kunagi su tööd ligemalt kaema.
PS.

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 20 Veebr 2011 22:47
Postitas viirusboy
Isegi masinale tiiru peale teinud. Noh, tööd jätkub sellega ikka.. Nauke muigele ajas, kui aknast sise piilusin ja olematust põhjast lumi vastu vaatas. Aga edu masinaga ja loodan et sellega midagi sarnast ei juhtu kui minu punasega või siis selle halli Sunnyga.. Vigala ikkagist ju :)

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 20 Veebr 2011 22:50
Postitas Mastermees
viirusboy kirjutas:Isegi masinale tiiru peale teinud. Noh, tööd jätkub sellega ikka.. Nauke muigele ajas, kui aknast sise piilusin ja olematust põhjast lumi vastu vaatas. Aga edu masinaga ja loodan et sellega midagi sarnast ei juhtu kui minu punasega või siis selle halli Sunnyga.. Vigala ikkagist ju :)
Tänud tänud!

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 21 Veebr 2011 13:36
Postitas TiitS
Plaanid on uhked 8). Need valuveljed, mis ees on, peaksid olema e34 bmw omad vist? Kuidas need külge said, auguvahe ju bmw-l hoopis teine.
Mõnes mõttes kahju, et tegemist pika kastiga. Minu arust teeb see pikendus kastiga mosse inetuks, taguots oleks nagu proportsioonidest väljas. Aga edu selle masinaga :)

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 21 Veebr 2011 19:08
Postitas Mastermees
TiitS kirjutas:Plaanid on uhked 8). Need valuveljed, mis ees on, peaksid olema e34 bmw omad vist? Kuidas need külge said, auguvahe ju bmw-l hoopis teine.
Mõnes mõttes kahju, et tegemist pika kastiga. Minu arust teeb see pikendus kastiga mosse inetuks, taguots oleks nagu proportsioonidest väljas. Aga edu selle masinaga :)
Kahju jah, et pika kastiga ja ei hakka ma arvan seda juppi sealt vahelt ära ka lõikama.Bmw veljed on nad tõepoolest.mossel 5x114,4 ja bmwl 5x120 kuid need mõni mm ei ole väga hull isegi.. kesk auku sai natuke freesitud ja õhu trelliga sai korralikult veljed kinni lastud.. poldid küll tõmbavad natuke viltu kuid kui keskelt kannab siis ei ole väga hull kui poldid viltu tõmbab! peaasi, et poltide peal velg ei kanna.. siis võib tõesti lahti logistada.Offset on sellel veljel mosseomaga fantastiline! keeravad ja pöörlevad need rattad igas suunas! Kõike head!

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 21 Veebr 2011 22:35
Postitas mario
ainuke reaalne oht on poldikeerme ära lõhkumine, aga kui kannab keskelt ilusti, siis pole hullu.
:)
igaks juhuks vali teed hoolikalt :D

väga kihvt on see pikk kast. :beer

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 13 Mai 2011 20:40
Postitas Mastermees
Nonii nonii.. tere jälle.Pole nüüd kaua jälle lobisend siia.Polegi väga palju tegelikult teind kui aus olla.Keevitus tööd said nüüd enam vähem ühele poole.Pahtlit on 2 pool kilo läind ja jube jube tegelikult.Kuna uksi pole veel uusi leidnud siis Üle ei ole veel mahti kruntida olnud.Petuumen baasil sai põhja mastiks ostetud ja 3l krunti. Taga silda sai natuke moditud ja nipet näpet veel.
Kui kellegil esimesi uksi pakkuda siis on teretulnud.
Hinnas saab ehk ikka kokkuleppele!
Toredat.

Pilt

Re: IZH 271517-013-01 Projekt!

Postitatud: 13 Mai 2011 20:50
Postitas Mastermees
Miskised üldised paar klõpsu välimusest.Sai leitud ka velgedele paarilised.Algselt oli neid ainult kaks.
Pilt
Pilt
Pilt

Esi sild on tegelikult üsna madalal.Kes selle nokia kauna ära tunneb oskab arvestada.Lamav politseinik võib hiljem isegi haiget teha.
Pilt

Re: IZH 271517-013-01 Mastermees

Postitatud: 13 Mai 2011 21:27
Postitas TiitS
Vedrukammitsaid ei soovita niimoodi pikemaks keevitada. Kammitsad on tehtud ju spetsiaalsest rauasulamist, mis on tugevam ja venivam ning ei murdu nii kergesti, samuti on ka otsakeere tihedam. Kui neid niimoodi pikendada võivad need keevituskohtade lähedalt ära murduda. Õigem oleks lihtsalt pikemad kammitsad otsida. Äkki Volgal on näiteks pikemad.