K azlk 2140 1976 väriseb

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas marko »

moskiito kirjutas:gardaani saab ju panna reduktroi külge ainult kahes asendis. pole veel kohanud sellist kus augud 100% kattuvad.
lisaks, minu mosse käigukast enne kolmeks lendamist, vibreeris samuti 70+km/h. kui kiirus tõusus 100-ni, kadus vibra ära. sellepärast ma sõitsingi 110-ga
Kahes asendis jah,ehk sai veidi valesti väljendatud,aga nu aru ikka saada mida mõeldi,aga sellestki muudatusest piisab mõnikord :)
Vibra põhustav Kardaan lõhub käigukasti sabapuksi üsna ruttu ära.Ise olen üritanud kontrollida seda puksi teatud aja tagant kuigi see sihuke tunnetuse küsimus kuna ta loksub mingil määral ka uuest peast.

Kardaan või gardaan,kes väga loll ei ole see sai ikka aru millega tegu,nii et võtke natuke vabamalt seltsimehed :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas svenson01 »

arvan et värina viga sai ülesse leitud seoses siduri vahetusega,kui käigukasti võlli sai puudutatud siis lokse oli metsik,õnneks leidus seisnud tutikas käigukast,eks homme vaatab kuidas see toimib jne.käigukasti mahasaamisega oli paras keberniit kuna kägukasti kohalt jookseb salongi jahutus lõdvik mis segas kõvasti eelneva mahavõtmist ja lõpus otsustas viimane ära lõppeda,homme siis siduriketas tasakaalu teise võlliga,käigukast otsa,vahepeal tuleb uus lõdvik panna ja siis on elu kui lill kui asi toimima jääb,muidugi läheb käigukasti uus õli ja arvatavasti väike hoova reguleerimine,eks tagasiside edenemisest kui tulemus käega katsutav on.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas moskiito »

aga miks sa käigukasti koos kojaga maha kisud, võtta need eraldi maha, on elu endal kergem, jah 4 lisa polti kuid ikkagi mugavam kasti ja koda eralid nii maha võtta kui peale panna.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas svenson01 »

peale paningi eraldi kuid ega see kergem polnud,tänane päev hommikul 10 st kuni siiani möödus mosse all nüüdsiis saabus aeg hommikust süüa.homme arvatavasti kui asi õnnestub peaks saama korda v.a pükste pronksist mutreid pole pärnus siis ei tea mis saab ehk siis arvatavasti seisab kuni need leian,sai avastatud et kundepoolne tagumine simmer on kutu,sai vahetatud kuu aega tagasi aga eks saab siis uuesti vahetada.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas stern100 »

Kui pärnus on kauplus Würth, saad need tikkpoldid ja mutrid sealt. Kui mina eelmine aasta neid ostmas käisid, siis nende hinnad olid: 3 uut tikkpolti ja 3 uut pronksmutrit kokku 36 krooni.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas moskiito »

sovitus. puurige auk läbi ja pange tavalised läbivad poldid sisse. kui puruks keerab tulevikus, saab kergema vaevaga ära parandada uue poldi asendamisega.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas stern100 »

moskiito kirjutas:sovitus. puurige auk läbi ja pange tavalised läbivad poldid sisse. kui puruks keerab tulevikus, saab kergema vaevaga ära parandada uue poldi asendamisega.
Samahästi on võimalik ju panna pronksist poldid ja pronksist mutrid... ei näe nende lahtivõtmises probleemi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas svenson01 »

pärnus würth olemas lähen külastan tänud soovituste eest,pronks on parem kuna praegu investeerida selleks et tulevikus kergem oleks on parem kui mootori remonti või midagi teha vaja on siis saab lihtsamini..mosse puhul kokku ei hoia aga asi edeneb vaikselt kuna mul meeldib nokitseda ise ja siis kui aega on.ega kilomeetreid ka just palju ei tule..laguneb ikka nagu vene autole kohane
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas SanderV »

miks on pronks/vask parem kui tavaline. endal läbi puuritud ja tavalised poldid läbi. ei näe vahet
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: K azlk 2140 1976 väriseb

Postitus Postitas stern100 »

SanderV kirjutas:miks on pronks/vask parem kui tavaline. endal läbi puuritud ja tavalised poldid läbi. ei näe vahet
Pronks ei roosteta ega põle kinni, nagu on raual kombeks. Määri veel pronksmutrid hea määrdega kokku ja keerad neid igal ajal lahti nagu muiste.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta