2. leht 2-st

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 05 Veebr 2012 22:07
Postitas Seenior
Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 05 Veebr 2012 23:39
Postitas Manks
Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
Ise ostsin lahtiselt õli, mis pidavalt käigukastidesse ja reduktorisse sobima, ilmselt pole see päris õige.

Leidsin valvoline soovituse õlide suhtes mossedele:

http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... 39b914134e

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 06 Veebr 2012 10:36
Postitas SanderV
Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
kui sa laagrite vahele seibe topid siis ju koonuslaagritesse ekib lõk hoopis``?

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 07 Veebr 2012 14:11
Postitas tarmo400
Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.

Kui on SL reduktor siis ei pruugi teolaagrite vahel seda puksi ja seibe enam olla ( ainult esimestel SL-del oli). See tähendab aga et kardaaniflantsi mutritriga reguleerid laagrite pingsust ja mutri pingutamisega võid laagrid kinni keerata. Niipalju kui minul kogemust näitab puksi olemasolu see et teovõlli keermesse on freesitud soon ja mutri fikseerimiseks on mutri "krae" meisliga sellesse soonde löödud. Kui soon puudub ja tegemist on isekontreeruva mutriga ei tohiks seda niisama igaks-juhuks pingutada.

Tarmo

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 07 Veebr 2012 23:12
Postitas kopamees
Tere.
Minuteada pingutatakse seda mutrit dünamomeetrilise võtme abil kindla jõumomendiga.Vaata mõnest mosse raamatust
seal peaks seesugused asjad kirjas olema.Mul ei ole hetkel käepärast.Ei viitsi külmaga garaazi minna.Igatahes LADAL
Põhjustas selle mutri lõtvumine just gaasi järgi andmisel undamise. :rokib

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 10 Veebr 2012 11:17
Postitas Manks
Sai eile asi üle vaadatud. Mutri taga olev seib oli pooleks ja mutrit sai pingutada umbes 180 kraadi. Hommikul lühikese otsa sõidul undamist ei kostnud, ehk on korras. Kui undamine tagasi peaks tulema, siis vahetan käigukastis õli vene õli vastu. Ilm on jälle külmaks läinud jälle -28 kraadi :(

Re: Undamine tagasillas

Postitatud: 09 Veebr 2016 02:18
Postitas Peeter
Vana teema küll, aga mida peaks uurima kui tagasild ulub pidevalt kõvasti, v.a. siis kui gaas maha lasta. Ehk siis vastupidine olukord siin kirjeldatule.

diffriks SLi 3.9.