2. leht 3-st

Re: Juhitavus

Postitatud: 15 Veebr 2016 07:54
Postitas moskiito
rahvas. püsime teemas, kui sul ei ole mingit nõu anda kuidas juhitavust parandada või seda sõlmpunkti täiendada-hooldada, siis ole hea ja jätta postitamata.

Re: Juhitavus

Postitatud: 15 Veebr 2016 09:28
Postitas sass
moskiito kirjutas:rahvas. püsime teemas, kui sul ei ole mingit nõu anda kuidas juhitavust parandada või seda sõlmpunkti täiendada-hooldada, siis ole hea ja jätta postitamata.

Siiani kõik ju enamvähem teemas - pealegi... Viimane postitus oli novembris. :D

Loogiline, et kui roolikarbis vale määret/õli kasutada, ei tööta asi nii nagu peab ja võib lõppeda liigse kulumisega, mis ilmselgelt ka mõjutab juhitavust.

Re: Juhitavus

Postitatud: 15 Veebr 2016 22:03
Postitas Edel
Mossega sõites on ka korras rooliga selline n.ö. vähe vedelavõitu olek (tuim ja ebatäpne). Selle teo ja rulliga karbi viga veel, et rooli välja keerates lõtk suureneb. Aitab vist ainult hammaslati peale ümberehitus, aga roolisüsteemi ümberehitus on seadusega keelatud. Vähemalt tänavapillil...

Re: Juhitavus

Postitatud: 16 Veebr 2016 11:12
Postitas moskiito
sass kirjutas:
moskiito kirjutas:rahvas. püsime teemas, kui sul ei ole mingit nõu anda kuidas juhitavust parandada või seda sõlmpunkti täiendada-hooldada, siis ole hea ja jätta postitamata.

Siiani kõik ju enamvähem teemas - pealegi... Viimane postitus oli novembris. :D

Loogiline, et kui roolikarbis vale määret/õli kasutada, ei tööta asi nii nagu peab ja võib lõppeda liigse kulumisega, mis ilmselgelt ka mõjutab juhitavust.
no viimane postitus oli suht hiljuti ja asi läks vägagi teemast välja, siis tegin koristuse ja kõik mittesobiva eemaldasin

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 11:47
Postitas tanello2
volgas olev vanamees andis mulle hiljaaegu teada, et venes olla mingiaeg tegema hakatud uut roolikarpi 412-le, mis siis nimelt laagritele on ehitatud, et kas mul poleks huvi selle vastu.
Ühesõnaga rooli keeramine muutub 2 korda kergemaks, väljavahetamine originaali vastu pidavat olema totaalselt legaalne. Küsisin siis sellepeale, et miks ei võiks lihtsalt olemasolevat roolikarpi ise ümber ehitada laagritele?
Vahet sel on , kas tellin laagritega roolikarbi Venest või ehitan ise, tulemus ju üks aga raha jääb rohkem taskusse, sellepeale vastas ta, et too "uus" karp ei ole üldse vana karp, millesse need laagrid pandud on, tehtud on spetsiaalselt 412-ele uus karp just petsjomm koos laagritega, ühesõnaga kabariite on muudetud, et laagrid sinna sisse mahuks.
Kui ma ta jutust õigesti aru sain, siis jutt käis nii roolikarbist kui ka tugikarbist mis siis parempoolsel küljel asub.
Nüüd siis olen ootejärjekorras, kui selgub kas neid veel sealt saada on või mitte.

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 12:09
Postitas rs_
tanello2 kirjutas:volgas olev vanamees andis mulle hiljaaegu teada, et venes olla mingiaeg tegema hakatud uut roolikarpi 412-le, mis siis nimelt laagritele on ehitatud, et kas mul poleks huvi selle vastu.
Ühesõnaga rooli keeramine muutub 2 korda kergemaks, väljavahetamine originaali vastu pidavat olema totaalselt legaalne. Küsisin siis sellepeale, et miks ei võiks lihtsalt olemasolevat roolikarpi ise ümber ehitada laagritele?
Vahet sel on , kas tellin laagritega roolikarbi Venest või ehitan ise, tulemus ju üks aga raha jääb rohkem taskusse, sellepeale vastas ta, et too "uus" karp ei ole üldse vana karp, millesse need laagrid pandud on, tehtud on spetsiaalselt 412-ele uus karp just petsjomm koos laagritega, ühesõnaga kabariite on muudetud, et laagrid sinna sisse mahuks.
Kui ma ta jutust õigesti aru sain, siis jutt käis nii roolikarbist kui ka tugikarbist mis siis parempoolsel küljel asub.
Nüüd siis olen ootejärjekorras, kui selgub kas neid veel sealt saada on või mitte.
Mingit hinnajärku ka tead?

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 12:15
Postitas Muhulane
tanello2 kirjutas:volgas olev vanamees andis mulle hiljaaegu teada, et venes olla mingiaeg tegema hakatud uut roolikarpi 412-le, mis siis nimelt laagritele on ehitatud, et kas mul poleks huvi selle vastu.
Ühesõnaga rooli keeramine muutub 2 korda kergemaks, väljavahetamine originaali vastu pidavat olema totaalselt legaalne. Küsisin siis sellepeale, et miks ei võiks lihtsalt olemasolevat roolikarpi ise ümber ehitada laagritele?
Vahet sel on , kas tellin laagritega roolikarbi Venest või ehitan ise, tulemus ju üks aga raha jääb rohkem taskusse, sellepeale vastas ta, et too "uus" karp ei ole üldse vana karp, millesse need laagrid pandud on, tehtud on spetsiaalselt 412-ele uus karp just petsjomm koos laagritega, ühesõnaga kabariite on muudetud, et laagrid sinna sisse mahuks.
Kui ma ta jutust õigesti aru sain, siis jutt käis nii roolikarbist kui ka tugikarbist mis siis parempoolsel küljel asub.
Nüüd siis olen ootejärjekorras, kui selgub kas neid veel sealt saada on või mitte.
Härma tn. Volodja mainis ka,et saadavusega pidi olema teema omaette.
Kuda Sul vene keelega lood? Härma poest saad soodsamalt asju,kui Volgast.

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 14:20
Postitas tanello2
Muhulane kirjutas:
Härma tn. Volodja mainis ka,et saadavusega pidi olema teema omaette.
Kuda Sul vene keelega lood? Härma poest saad soodsamalt asju,kui Volgast.
Kas see Härma on see Lasnaka keldri pood eks ? venekeel on algtasemel suus küll ja keldripoodi olen ma paaril korral ka külastanud, lihtsalt volga mul kohe käe ulatuses ja raha ma väga ei loe, mosse on ikkagi hobi kus ma ei hakka koonerdama.
rs_ kirjutas:
Mingit hinnajärku ka tead?
Kuna läksin volgasse algselt käigukasti kuluvdetailide tõttu ja nagu alati lõppeb jutt üleüldiselt terve mossega siis pooletunnise vestluse sisse mahtus 101 asja hinnad ja värgid, ma võin nüüd küll vale numbri anda aga kui mu mälu mind ei peta siis jutt oli vist 35eu karbi kohta.

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 22:55
Postitas pronsa
Sellise hinnaga oleks mina ke huvitatud.

Re: Juhitavus

Postitatud: 08 Mär 2016 23:24
Postitas Urukoer
ega see rooli kergus ei taga rooli tunnetust ja ei pruugi parandada juhitavust.
pigem kerge rool võimendab rooligeomeetria puudujääke.