2. leht 3-st

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 14:26
Postitas sass
Loomulikult viska korralik mehaaniline külge ja vaata üle, enne kui järeldusi teed. Reduktsiooniklapi kruttimisega peab ka ettevaatlik olema, kindlasti kasuta mehaanilist näidikut reguleerimiseks.

Arvestades tüüpilise Moskvichi mootori tolerantse, siis soovituslik oleks kasutada ka pisut paksemat õli, kui 5W-40. Loomulikult võta täissünteetiline, aga näiteks 5W50 või 10W60.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 18:13
Postitas stern100
Tänavale pigem 5-50/10-50. 10-60 kasutan ainult rallikal suvel sooja ilmaga.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 20:10
Postitas Muhulane
Praegu kamza õli sees hoopis. Kui asja jonksu saab,siis tuleb jah,kobedam õli sisse.
Pisut meenutades plokikaane kokkupanekut. Nookurite võllil on ka ju õlikanalid sees. Nookurid ise asuvad küll aukudega kohakuti aga kas võlli sissetuleva õli avaus on kaane avausega kohakuti? Vot see on juba asi,mida ei osanud vaadata. Või kui nookurid on aukudega kohakuti,siis võlli sissetulev on kaane omaga ka kohakuti?

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 20:25
Postitas stern100
Nookurivõllidel vahe jah, kumma poole oma ja kumb ots ees. Kirjad ja nooled peal kui välja võtad.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 20:48
Postitas Muhulane
Jap,see meenub,et kirjad oli peal. Samas,kui valetpidi panna,siis ei jää nookuritele mõeldud õliaugud nookuritega kohakuti.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 18 Jaan 2017 22:39
Postitas Muhulane
Mehaaniliselt ka siis rõhk mõõdetud. Külma mootoriga keskmiste pööretega tiba üle kolme. Sooja mootoriga tühikäigul kukub alla ühe. Reduktsiooniklapi vahetasin ka ära,kuna originaali keerasin kolm pööret sissepoole ja ei teinud piuksugi. Praeguse klapiga,mis on ka kasutatud,tundub nagu paremuse poole minevat,kruttinud seda veel pole.
Krt,enda rahustuseks tuleb nookurivõllid üle vaadata.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 19 Jaan 2017 00:02
Postitas Urukoer
Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 19 Jaan 2017 00:06
Postitas Muhulane
Urukoer kirjutas:Reduktsiooniklapp ei mõjuta ju su sooja mootori survet.
Külma mootori puhul võid selle liigse kinnikeeramisega surve kosmosesse lasta ja mootorile haiget teha.
Nii et selle vahetamise/kruttimisega sa oma probleemi ei lahenda.
Ja lahendus oleks?

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 19 Jaan 2017 09:59
Postitas sass
Tuleb leida koht, kuhu õlisurve kaob. Nookurvõlle on võimalik ka ära rikkuda, kui neid valesti välja võtta - otsad peaksid minuteada olema kinnised, aga kui vale asjaga on välja koputatud, siis võib otsa ära rikkuda (auk tuleb sisse). Kontrolli üle, sest enne seda oli surve ju okei?

Samuti kontrolli üle kütusepump ja õli. Kas kütust äkki tekkinud õli sisse?

PS. Õlide osas on Sternil õigus, 10W-60 on pigem ainult sooja ilmaga. Kui talvel kasutada, peab enne sõitma hakkamist korralikult soojendama mootorit ja ei tohi ka külma mootoriga tühikäigul pöördeid väga tösta.

Re: Õlirõhu reguleerimine

Postitatud: 19 Jaan 2017 12:09
Postitas Muhulane
Kõik eelpool mainitud asjad on kontrollitud kohe alguses,kui jama pihta hakkas. Võllikorkidega läks teemaks jah,kui sai asja lahti võetud. Õnneks olid teised võllid olemas ja need sai siis oluliselt parema abinõuga sisse aetud,korgid jäid terveks.
No ennem sai ka 5W40 lastud,polnud häda mitte midagi,kõik oli timmis.