Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Tänud huvi tundmast!
Uksega on vist nii et ikkagi karp ja koopaäär on valesti keevitatud,ei tea mida teha sellise probleemiga???
Absolute beginner
kalmer_o
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Apr 2009 01:11

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas kalmer_o »

Pilt

Endalgi garaazis seda heledamat rohekat tooni 4 tulega 408 seismas.
Tekib küsimus, et mis ajast neile sinna tagumise piilari peale kabariit(?) tuled pandi?


Loodan et korrastamise isu ära ei kao ja ikka lõpuni teed!

Jõudu, jaksu ja paksu raha kotti!
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Mõtlesin et homme lähen ja võtan tagasilla maha ja tõstan auto tagumiku kõrgemale pukkide otsa,et saaks korraliku ülevaate vajavatest keevitustöödest.Igaksjuhuks küsin et kas pärast kahetsema ei hakka seda tegu,nt et midagi oleks vaja paika panna kui sild on all???
Absolute beginner
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas mart »

Niki88 kirjutas:Mõtlesin et homme lähen ja võtan tagasilla maha ja tõstan auto tagumiku kõrgemale pukkide otsa,et saaks korraliku ülevaate vajavatest keevitustöödest.Igaksjuhuks küsin et kas pärast kahetsema ei hakka seda tegu,nt et midagi oleks vaja paika panna kui sild on all???
Õnneks veel sildade järgi keretõid ei tehta :D

ilma sillata endal sul lihtsam seal keevitada ja mässata. ainus asi on see, et poolraamid saaksid õigesse kohta tagasi ja lehtvedrude kinnitusaugud poolraamis omal kohal oleksid. natukene mõõtmist...
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Tiit »

Sul ei ole õnneks eriti oluline enam tagasilda all hoida. Poolraamid paistavad niikuinii puuduvat ning kerele on gaasiga keevitamine oma jälje jätnud (kõver küljekarbi ots).
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Pilt

Nüüdseks on tagumise sild maas(peaaegu).
Ühte lehtvedru kinnitust ei saanud lahti põhja all,amortisaatorid ja piduritoru ja kässaritross on lahti.
Mingiaeg tuleb siis materjali osta ning taguotsa keevitama hakata.Peale seda võtta esisild kaa lahti vast.
Aga see küsimus on ikka üleval,et kust saab plekki osta ning karprauda?
Keegi mulle soovitas Würth i nimelist kauplust..
Absolute beginner
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Tiit »

Vahepeal tulevadki vedrulehe tõmmitsatel mutrid lahti ainult pärast kuumutamist. Iseenesest võid tõmmitsa julgelt relakaga katki lõigata, kuna need on ühekordsed. Teine kord enam korralikult kinni tõmmata ei kannata.

Tagumised poolraamid soovitan soojalt teha nelikanttorust. Poolraami mõõtudele toru on täitsa saadaval. Plekist keeratud poolraamid jäävad väheke õrnaks.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Üks idee on mul kaa.
Nimelt mossedel pole ju tagavara rattale piisavalt praktilist kohta.
Kui aga keevitaks näiteks vasakule poole pagasniku põhja "süvendi" (poolraami ja tagatiiva vahele)nagu Ladadel on,laiuselt mahuks ära(silmajärgi vaadates).Kas keegi on midagi sellist teinud?ideed?ettepanekud?
Või on üldse halb mõte??
Absolute beginner
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas RoTT »

Mu mossel on juba selline süvend seal sees, eriti praktiline ta ei ole , nädalavahetusel saab pilte ka kui vaja ;)
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Kombimiis »

Süvendi võid teha, aga kuskil pildil jäi nagu väga paistma, kuna Moskvich on suht suure kliirensiga. Auk tee põhja kindlasti, et saaksid vett välja lasta.
Edu keevitamisel, tööpõld on suur ja lai. Minu käed seda maagiat teha veel ei mõista, tulevikus loodan seda viga parandada.
Vasta