12. leht 14-st

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 30 Okt 2013 20:33
Postitas 401
Hetkel jah

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 30 Okt 2013 22:09
Postitas fokser
empudogy kirjutas:Kas sa selle tagastange plaanidki jätta?
Olen samuti üritanud sellele tähelepanu pöörata... aga mees ei kuula :)

401... palun vabandust, aga see stange sinna kohe kuidagi ei sobi.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 30 Okt 2013 22:17
Postitas stern100
fokser kirjutas:
empudogy kirjutas:Kas sa selle tagastange plaanidki jätta?
Olen samuti üritanud sellele tähelepanu pöörata... aga mees ei kuula :)

401... palun vabandust, aga see stange sinna kohe kuidagi ei sobi.
Samuti.. hirmsal kombel riivab silma. Kuid igal mehel enda auto! Edu ehitamisel ning vähemalt kõpitseb 401 keret, mida palju ei liigu!

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 30 Okt 2013 22:17
Postitas 401
Pole hetkel seda vaba 700€, et uued 407 stanged osta

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 30 Okt 2013 22:21
Postitas Lauri-L
Stange vast väga ei häiri, küll aga too riffel plekk astmelaud vms.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 31 Okt 2013 01:00
Postitas kOll
Kui juba andmiseks läks, siis avaldan kah kriitikat selle "pardip***e" suhtes, kuid soovituse vormis:
1) 2140 stange asemel kasutada 412-ne stanget kuna sellel pole nii teravat murdejoont ja istuks auto "voolavusega" paremini kokku
2) stanget viia kerele lähemale. Tagavara ratta ulatuses lõigata jupp vahelt välja(lõikejoont hetkel veel soovitada ei oska). Stange otsad lõigata lühemaks, kas siis ümaralt või järgides rattakoopa või selle siseserva "voolavust"
3) rihvel kas asendada plekiga või värvida kerevärvi.

See siis minu arvamus, võid nüüd mind pikalt kuhu iganes saata :smokin

Edu ehitamisel igatahes! :rokib

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 31 Okt 2013 01:14
Postitas m401
Ma jällegi soovitaks teha nii nagu mina...kuulan ära kenasti kõigi soovitused ja nõuanded ning lõpuks teen ikka nii nagu ise tahan ja paremaks pean!!! Ja nagu keegi juba varem mainis, et sa teed seda ju ikkagi endale mitte teistele...seda tuleb ehitamisel meeles pidada!
Edu!!!

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 31 Okt 2013 15:55
Postitas MAZ
Minu meelest 2140 stange on täitsa talutav. Rihvel plekkiga tagaosa võiks olla tavalisest plekist ja kerega sama tooni!
Ning kui väga ameerikalikku hotrodi tahta siis 2140 stange otsa istutata 407/403 kihvad ning taha üks punane tuli ja päris hea oleks.
See oleks minu nägemus aga omanik teab ise,mis ta teeb. :auto

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 31 Okt 2013 18:08
Postitas TiitS
See stangekonstruktsioon näeb välja nagu väiksematsorti platvormtõstuk, mis tavaliselt kaubaautodel küljes :D . Viisakam oleks, kui stange külgedele ulatuvad osad ära lõigata, keskelt lühemaks teha ja rohkem kere poole viia.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 31 Okt 2013 20:08
Postitas fokser
401 - ega see kriitika stange suhtes halva pärast ole. Usun, et kõik siin tahavad, et sul ikka igati vinge ja uhke masin lõpuks valmis saaks. Kuna kõiki üks ainus asi häirib, siis on sellel ehk ka põhjust. Või mis? Ülejäänud auto kohta pole ju midagi öeldud... ja polegi midagi halba öelda, ainult kui puhas kiitus :)
700 euront mingite stangete jaoks on küll liiast, saab ju alati midagi ise odavamast valmis meisterdada.