
AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
					Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
	Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412IE -74 wax
Homme vaatab oma silmaga üle.. Väga kena igatahes.  
			
			
									
						
										
						
Re: AZLK 412IE -74 wax
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
mida velge... likelikelike
			
			
									
						
										
						mida velge... likelikelike
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1732
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Panen ühe pildi kah ühelt laupäevaselt ürituselt Raplas.

			
			
									
						
										
						
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1732
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Liiga vähe aega, liiga palju teha, ei jõua kuidagi viimasel ajal autodega tegeleda  Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud.
 Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud. 
Keerasin roolikarpi peale, nüüd pole enam 90 kraadi lõtku, nagu ennem, ja saab ilusti sõita ja keerata, ilma et peaks võimlema, küünarnukk vastu akent peksmas
Parempoolsel vedrul lõikasin pool keerdu veel maha, läks madalamaks küll, kuid on ikka 10mm kõrgem kui vasakpoolne. Auto alla vaadates on mõlemad läbilöögipuksid (?) ühtmoodi vastu sillatala Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver
 Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver  Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama?
 Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama?
Tagakoopaid töötlesin veel veidike, kuna vasakpoolne tagarehv tahab ikka vahel vastu käia. Kehv lugu on veel see, et vasakpoolsed rehvid ei pea õhku üle 24h sees. Kahjuks pole aega neid enne Hiiumaa sõitu korda teha, eks pühapäeva hommikul hakkan telgi kõrval kompressoriga põristama 
 
Ja siis viskasin veel kähku ajutise audiosüsteemi sisse. Makk pardatsokki, S30-ned istmete taha põrandale. Pikka maad veits lõbusam sõita, kui tagasilla undamist ei kuule
			
			
									
						
										
						 Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud.
 Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud. Keerasin roolikarpi peale, nüüd pole enam 90 kraadi lõtku, nagu ennem, ja saab ilusti sõita ja keerata, ilma et peaks võimlema, küünarnukk vastu akent peksmas

Parempoolsel vedrul lõikasin pool keerdu veel maha, läks madalamaks küll, kuid on ikka 10mm kõrgem kui vasakpoolne. Auto alla vaadates on mõlemad läbilöögipuksid (?) ühtmoodi vastu sillatala
 Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver
 Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver  Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama?
 Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama?Tagakoopaid töötlesin veel veidike, kuna vasakpoolne tagarehv tahab ikka vahel vastu käia. Kehv lugu on veel see, et vasakpoolsed rehvid ei pea õhku üle 24h sees. Kahjuks pole aega neid enne Hiiumaa sõitu korda teha, eks pühapäeva hommikul hakkan telgi kõrval kompressoriga põristama
 
 Ja siis viskasin veel kähku ajutise audiosüsteemi sisse. Makk pardatsokki, S30-ned istmete taha põrandale. Pikka maad veits lõbusam sõita, kui tagasilla undamist ei kuule

Re: AZLK 412IE -74 wax
Amordid minuteada nii ongi et kokku lähevadki kergemalt ja pikemaks lähevad raskemalt niiet - no problemo  Aga selle rehvide täispumpamise peale võime võistluse teha kui on tahtmist käsitsi,mitte kompressotiga pumbata - mul sama nali
 Aga selle rehvide täispumpamise peale võime võistluse teha kui on tahtmist käsitsi,mitte kompressotiga pumbata - mul sama nali 
			
			
									
						
							 Aga selle rehvide täispumpamise peale võime võistluse teha kui on tahtmist käsitsi,mitte kompressotiga pumbata - mul sama nali
 Aga selle rehvide täispumpamise peale võime võistluse teha kui on tahtmist käsitsi,mitte kompressotiga pumbata - mul sama nali 
AZLK 2140 ´85a. 
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018,2025. VIIMANE koht!
			
						Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018,2025. VIIMANE koht!
Re: AZLK 412IE -74 wax
Vene õliamordid on tõepoolest ühepoolsed. Selle pärast muretsema ei pea. Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.
			
			
									
						
							Ravimatu haigus nimega Moskvich.          Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 148 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
			
						Kokku omanud 148 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1732
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Eks vaatab seda asja. Enne õõtsade lõikumist tuleks aastaks ülevaatus ära teha.stern100 kirjutas:Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
			
						https://www.facebook.com/WaxGarage
- 
				canyondrift
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: AZLK 412IE -74 wax
Me teeme teised ka juurde, need said liiga prostad, aga nüüd nii, et aru ei ole saada, käiame keevituse maha ja ei saa keegi aru et midagi tehtud on. Kuigi, nagu TiitS mainis, siis sillatala langeb sellega veelgi, aga võidad vaid vedrustuses.wax kirjutas:Eks vaatab seda asja. Enne õõtsade lõikumist tuleks aastaks ülevaatus ära teha.stern100 kirjutas:Kuid kui läbilöögipuhvrid on vastu sillatala, siis tuleks küll juba toimida nii angu kodanik TiitS ja nüüd ka canyondrift tegi. Nimelt sarniiride kinnitused teistpidi külge keevitada. Siis jääb ikka väike vetrumismaa ka.
Re: AZLK 412IE -74 wax
Vedrude viga olla ei saa,minu mosse oli ilusti sirge nende vedrudega  
			
			
									
						
							
Tel 55627664
			
						- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1732
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Süda ei andnud rahu, et asjad vedelevad riiulis, aga auto külge ei jõua panna. Käisingi just lõunaajal garaazis ning kruvisin pagasniku luugi kummiklambrid külge 
Sarnased https://lh6.googleusercontent.com/-TfI2 ... C_0134.JPG
			
			
									
						
										
						
Sarnased https://lh6.googleusercontent.com/-TfI2 ... C_0134.JPG




