ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas stern100 »

Ega ei tohiks üldse mõjutada, sest silindril tuleb ju kolb ise väljapoole koos kulumisega. Siis vaheta ära kui needid juba väljas on või katted pragulised.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas Seenior »

see tundub olema tagasilla õli ja ilmselt süüdlaseks on poolteljetihend.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

Tagasilla tihend?

Kuidas seda vahetada? :uhoh
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas saarlane »

poolass maha, siis paistab. Silla otsasimmerid siis.
Aitan Ebay'st asju tellida.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

Nonii sis :)
Eile sai hilise õhtuni töö juures mossega tegeletud. Kässarit sai pingutatud, tagumised piduriklotsid ära vahetatud.
Täna hommikul käisime üv- auto tehniliselt korras ja tempel passis. Kiideti heitgaase, mis pidid väga head olema. Pidurid igati korralikud. Ainult pendelhoova puksid soovitati ära vahetada- need võtab nädala lõpus käsile.

Nyyd jälle aastake muretut kulgemist :auto

Paar nädalat tagasi ronisid mingid v*tupead läbi katuse garaazi. Võetud küll midagi polnud, see eest tekitati kapotile kerge mõlk ja hulgaliselt kriimustusi :angry . Täna hommikul ei jaganud ära, miks raadio ei mängi- sis avastasin, et nood tarkpead olid antennijuhtme ja raadio vahelise ühenduse rotti lasknud.. :kill
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

Pendelhoova puksid edukalt vahetatud. Garaazist kaevasin välja ka korraliku jagajakaane, kuna vana oli tugevasti ära oksüdeerunud.

Viimasel ajal on tekkinud probleemid tühikäiguga. Tühikäigul töötades hakkab vahele jätma ja vahetevahel sureb ka välja. Teinekord kõiguvad ka pöörded. Bensu tase karpas on normaalne, küünlad ja juhtmed tunduvad ka ok olevat. Kui pöördeid tõsta, kaob vahelejätmine ära. Pöördesse läheb normaalselt.

Mida peaks vaatama-kontrollima? Kas oleks kasu karpa puhastamisest? :help
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas moskiito »

tühikäigukanalisse mingi saast ette sattunud. puhasta karpa ära ja probleem peaks ära kaduma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

Üleeile võtsin karpa laiali ja puhastasin ära. Ujukiruumi põhjas oli omajagu vett ja muud si**a. Karpa sai uue kaanetihendi ning benafilter läks kh uus vahele. Minek läks küll mõnevõrra paremaks, kuid karpa jebib vahetevahel endiselt, eriti just tühikäigul. Vb on lihtsalt reguleering paigast, kuid ühtegi norm töökoda, kes sellega hakkama saaks, ma siitkandist leida pole suutnud.

Pärast 3000 km läbimist sai vahetatud õlifilter, mis selleks ajaks oli totaalselt umbes :err . Varsti ootab ees uus filtri või isegi õlivahetus, kuna õli on juba väga mustaks muutunud.

Ei teagi, mida teha- ziguli õli peale tagasi kolida ei tahaks, kuna selle kvaliteet erilist kriitikat ei kannata. Arvestades karterimahtu ja filtri väljanägemist, ei kannata mu rahakott küll välja iga 3000km järel lääne õli sisse osta. Igasugused läbipesud siin ei aita, vaja oleks karteripõhi kätte saada ja koos õlivõtturiga seest puhtaks teha, kuid kui ma ei eksi, sis peab tal selleks paja maha kiskuma ??? .
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas moskiito »

lääne õlile on hea alternatiiv KAMAZ õli. Sellel on pesuained sees ja sobib igati mootori pesuks, kui ka pidevaks kasutamiseks. Omad ohud on muidugi, kuid sellised ohud on iga mootori pesu juures.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitus Postitas risto626 »

moskiito kirjutas:lääne õlile on hea alternatiiv KAMAZ õli. Sellel on pesuained sees ja sobib igati mootori pesuks, kui ka pidevaks kasutamiseks. Omad ohud on muidugi, kuid sellised ohud on iga mootori pesu juures.
Seenior kirjutas:...KAMAZ-i õliga on ka kogemused olemas,poole aastase kasutamise järel oli õlipumba sõel tagi täis ja surve kadunud.
krt, ma ei tea ka nüüd :think
Vasta