2 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426,IZ 2126 stern100

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Rallikal uks enamvähem sirgeks löödud, sumpa tagasi kinni suristatud ning vedrupakkide klamber uuesti kinni pandud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Helerohelist võib nüüd lähiajal näha pidevalt Haapsalu-Hüüru suunal sõitmas, kuna hakkan Leivategija juures tööd tegema.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Minu käes jookseb helerohelisel järjest sõita juba kolmas suvi. Eelmised kaks suve sai kokku sõitetud 21 tuhat km ning praeguse hooajaga juba 4 tuhat uuesti ette kerinud. Ja kui igapäevaselt mossega sõita, mis sest et suvel, siis jupid hakkavad ju kuluma. Loomulik. Täna sai mõned rooliotsad välja vahetatud ning sumpa täies pikkusest alt võetud. Kunagi sai sinna mingi sepa poolt tehtud roostevaba sumps pandud, kuid istub kuidagi pinges ning teatud kohtadesse kipuvad praod sisse tulema. Nii ka seekord. Homme ehk saab sumpa keevitatud ning alla tagasi lükatud. Ideaalis peaksin ka roolikarbi õli kontrollima ning kuna praegu roolisüsteem jälle väga korralik, võiks ju ka ülevaatuse ära teha, mis sest et kehtib augusti lõpuni. Veel oli tunda ka minimaalselt esimese rattalaagri lõtku, kuid too oli liiga väike, et hakata veel laagrit peale keerama. Vaatan enne kokkutulekut veel asjad kõik üle.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas SanderV »

kerge tuntav lõtk peabki laagril sees olema... juuu
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Juba rahvarallil keetis rallikas oma radikast tosooli kõvasti välja ja mootor kippus kuumenema.... Täna sai elektronsüüde peale pandud ja prooviringile mindud. Üks hetk vaatasin lihtsalt kapoti alla ja oi kui tore vaadata, kuidas radikast robinal mullid paisupaagi poole suunduvad. Mootorit kokku pannes sai lolli peaga veel vana vene tihend vahele pandud. Kaanest sai ju maha lhivitud üle 3mm ;)

Ühesõnaga nüüd tuleb kaas maha võtta ja tihend ära vahetada, et veel edasi saaks sõita. Pean silikoonribaga tihendi muretsema ja saab proovida. Loodan et kaas ei ole kõver....muidu jääb see rallisõit mõneks ajaks katki kuna pole enam uue tegemiseks ressurssi.

Küsiks nüüd siis veel, kas sellel pildid andmed on tõesed? Keegi võiks edasi arendada ja öelda mis mu surveaste tuleb, kui kaanest 3mm + maha võetud.

Pilt

Igatahes loodame nüüd parimat. Kui selgub halb tõsiasi et kaas kõver, vaatame kas saab veel imeõhukeselt puhastada, et kasutada, või kui ei, siis jääb see auto seisma ja paremat aega ootama....
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Tänud. Seega peaks mu mosu mootori surveaste olema umbes 13.2 :D (kui seal lehel antud asjad peavad paika...ei tea kuda seal põlemiskambri sfääri kuju arvestati...) Kuid siis ei pea see ülal kellegi poolt koostatud tabel küll paika.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas Urukoer »

Pilt


see vist pärit pärit siit http://ahlen-auto.narod.ru/engine_cpr.htm

seal ka tabel palju siis KW /hj lisaks tuleb :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Nojaa. Õhku jääb küsimus. Kui kaas on sirge, kas isegi silikooniga tihend jääb pidama sellise mootoriga? Või pean tellima vasest / alumiiniumust tihendi?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas SanderV »

krt mina ei lugenud kuskilt pilgu viskamisega välja kus need kw-d kirjas on
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas Urukoer »

SanderV kirjutas:krt mina ei lugenud kuskilt pilgu viskamisega välja kus need kw-d kirjas on

esimene tabel.
horisontaalselt algne surveaste,vertikaalselt uus surveaste ,sealt siis õige lahter kus kirjas palju peaks võimsus suurenema %.
Vasta