Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Postitatud: 31 Juul 2013 01:29
				
				Mina seda õli küll ei karda. vana linariie on alati lähedal kui asi talumatuks läheb, ja hiljem on väga hea abivahend seep ja saepuru. Mõistagi mitte kraanikausis.
			
Raamatus räägitakse ikka vähe teist juttu. 150 on kapremont, 75 vist vaheremont, kus mootor puhastatakse, vahetatakse rõngad ja vajadusel muudki.moskiito kirjutas:no mossel on ette nähtud selline intervall et 150000km hooldusremont ja 300000 kapremont.
Kas roheline "suksu" nii janune kolvide, rõngaste ja saalede suhtes ? Siis ju miskit täitsa viltu kui nii onSanderV kirjutas:ei tea mul peale igat 30 tuhhi uued kolvid rõngad ja saaled


Loen ja nalja nabaniTALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita?
 30 tuhat
  30 tuhat  Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km,  originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.
  Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km,  originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.Edel kirjutas:Loen ja nalja nabaniTALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita?30 tuhat
Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km, originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.