18. leht 33-st
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 13 Juun 2013 17:14
				Postitas hallarvi
				Jälle suured tänud nõuannete eest. Ootan homseni, siis käin ARK-is ära ja kui ei lubata kaheukseliseks, siis peabki vist nii tegema, nagu eelpool soovitatud.
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 16 Juun 2013 19:18
				Postitas hallarvi
				
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 16:56
				Postitas hallarvi
				Homme hommikuks leppisn kokku AKR-is aja, et lähen taotlust kirjutama 2-he ukseliseks ümbertegemise kohta.
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 18:12
				Postitas Jossu
				issand, sa näed aga ei mürista 

Milleks selline armatuur  ? 
 
 
 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 18:23
				Postitas MAZ
				Armatuuril poleks häda aga natuke liiga kandiline nii vana auto jaoks. Mul tekib siiski küsimus,et milleks nii palju näidikuid armatuuri? Osa nendest annaks lihtsa kontroll lambi alla panna. 

 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 20:23
				Postitas empudogy
				Arvi tahtis väiksena piloodiks saada ja nüüd ehitab endale lennuki salongiga auto. 
 
 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 20:46
				Postitas Seenior
				Ikka see maitse üle kaklemine,tehke ise parem ja näidake ette,küll me siis teid veristame ja rattale tõmbame!Aga see siin on selle mehe nägemus asjast ja edu talle sellega!Ootan huviga lõpptulemust ja usun,et ei pea pettuma.
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 21:15
				Postitas hallarvi
				Eks selle armatuuriga jah selline asi, et on valmis keevitatud olemasolevatest plekk-konstruktsioonidest. Eks ta vähe ei meeldi endalegi, kuid ehk harjub ära. Kelladega aga jälle selline teema, et ma pean teadma, mis mul süsteemides toimub, muidu nagu kahtlane sõita autoga ehku peale.
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 21:58
				Postitas MAZ
				Armatuur on praegu nagu ameerika rekkal aga see otseselt halb pole.Kuid, kuna neid aukusid seal on palju, siis ehk räägid,mis näidikud sinna tulevad siis?
			 
			
					
				Re: M 401, 1955, hallarvi
				Postitatud: 19 Juun 2013 22:04
				Postitas hallarvi
				Järgmised näidikud siis peale spidomeetri:
AIR/Fuel
Air temp
Tahokas
vaakum
õli temp
õli surve
vee temp
voltmeeter
kütus
Lisaks veel õli surve ja tagasi tulev vesi led-i ja summeriga lampidega.