18. leht 242-st

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Mär 2010 21:33
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Värvilisest IZist nii palju : ennustage selle video põhjal kaua mootor veel vastu peab? :D arvestades kolksu ja seda suitsupilve mis tagant välja tuleb. Viimase lumerajaga läks kolks palju hullemaks.
Hääle järgi võib arvata,et mootoriga on peagi ühel pool. On veel vaid aja küsimus,millal kepsu välja viskab.
Mida õlimanomeeter näitab?

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Mär 2010 21:43
Postitas stern100
Sees on mingi paar kolm aastat vana diiselmootori õli(kuigi peale igat väiksemat paarutamist tuleb pool liitrit õli juurde valada, uut diiselmootoriõli). Külmast peast tühikäigul mehhaaniline manokas näitab 4, ei saa gaasi vajutadagi, läheb põhja 6 peale ära. Töösoojalt tühikäigul tiba üle 0, pöördesse lastes jookseb kolmeni välja. Mõni arvas et sellel kolvisõrmesaaled otsas. Aga eks näha kui kinni jookseb või midagi külje pealt tere ütleb. Pluss saab suitsust ja karteris olevast survest järeldada et surverõngad ka õhtal.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Mär 2010 21:31
Postitas stern100
Käisin just hetk tagasi värvilise mossega driftimas. Kole libedaks lasin kurvi ja ühe korraga pauguga valli otsas. Tiib lömmis ja karp lõpuni välja sissepoole, väga kõvasti kohe. Kas küljekarbile ei saa kuidagi moodi ligi ka et see vähe tagasi lüüa?

Pilt

Pilt

Karp tegelikult hullem kui pildi pealt paistab.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Mär 2010 21:39
Postitas Killa
Keevita nael külge ja siis järsult tõmba. Selle jaoks mingi spets tööriist, aga peaks nii ka saama.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Mär 2010 21:45
Postitas stern100
See on IE :D Paksud plekid

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Mär 2010 22:22
Postitas SanderV
muidu jah spets tööriist pleki "tõmbamiseks".. tegelikult vist olen näind isegi et mingi spets masin mis keevitab automaatselt mingi jupi sinna külge ja jädab mingi ala 10 cm asja otsa millest saab tõmmata spets tööriistaga... mitte nagu tõmmata aga mingi junn mis liigub selle peal ja nagu lööd välja, aint teiselt poolt... no mai oska seletada :D aga jah on võimalik aga usun et läheb kulukaks...

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 28 Mär 2010 22:50
Postitas stern100
Küljekarpi peksin nii palju väljapoole, kui seest ligi sai. Ilus asi ei jäänud, tõmbasin värvi peale ja sellele masinale küllalt :D Sai ka suvekad alla pandud ja tähistatud seda väikse kummisoojendusega :auto Kolksuv mootor isegi rebis nii et asfaldil auk sees ;)


Sain ka sidurivõlli lõpuks muretsetud, kui maapind kuivaks läheb, siis saab rohelise 412 ehitusega peale hakata.
Üks mure ka veel. Nimelt rohelisel 412-l on juhiaken pleksiklaasist. Et kas kellegil läänemaal ei ole kolmnurgaga versiooni aknaklaasi ära anda või väikse summa eest loovutada? Võite isegi tallinnast pakkuda, vb saaks kunagi järgi tulla.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 04 Apr 2010 23:26
Postitas A.Roosenberg
Sa midagi oma rohelise Iz-iga ka vahepeal teinud oled ?

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 04 Apr 2010 23:40
Postitas stern100
pole ju pinda veel kus teha ja ilmad ka ei soosi, liiga niiske. varsti saab garaasile tala lakke, võtame vb moto maha, siis saab mootoriruumi üle käia. Klapiregull kui mootor peal uuesti. Ma veel mõtlen kas panen selle või lihvitud-tehtud mootori peale üldse. Ja pärast keretööd. Praegu otsin kes kus mis hinnaga küljekarpe vahetaks.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Apr 2010 16:35
Postitas A.Roosenberg
Kui selle uunikumiks tahad teha, siis ei ole m6tet teab mis p6ss mootorit peale panna. See tehtud mootor pane ikka 2140-le.