19. leht 242-st

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Apr 2010 17:22
Postitas stern100
2140nel on juba mootorit igatpidi lihvitud mudu :D miks ta mudu nii hästi edasi käib. Eks vaatab mis peale läheb. Ka uunikum võib hästi edasi liikuda ju kui moto orig. ikka on

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2010 19:14
Postitas stern100
Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?

Pilt

Ja siis veel võtame sellest kolksuga mootorist viimast, et saaks uue peale panna juba. KRIITIKA EI OLE OODATUD ;)

Pilt


Ja üks superilus pilt rehviproovist: :D

Pilt

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2010 22:42
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2010 23:26
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:
stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.
Tavaliselt on 2140 -neteloriginaalis 6 lehega vedrupakk all -olgu nad siis uued või vanad -kipub see tagument allvajununa tunduma.IZ-idel on olemas tehasest originaalis 7 lehega pakid -kui võimalus proovi need alla installeerida.Need IZ mossede kõige pikem leht peaks olema lühem ja seega ajab taguotsa korralikumalt kikki ;) :) Peavedrulehe pikkuseid peaks olema 3 mõõtu kui ma ei eksi ja kõige lühemad on tavaliselt olnud kastikate/piruka mossede all.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2010 23:54
Postitas A.Roosenberg
stern100 kirjutas: miks ta mudu nii hästi edasi käib.
Heh . Kui ta sul igatepidi lihvitud on, siis ei k2i ta midagi nii h2sti edasi kui peaks/v6iks. Korras originaal mootor liigub samamoodi,kui mitte pareminigi. V6ibolla mulle lihtsalt tundub nii, et ei liigu nii h2sti, kuid midagi erilist sellel mootoril kindlasti ei ole kui sa just selle aja sees, kui ma pole s6itu saanud, midagi teinud ei ole.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Apr 2010 23:59
Postitas A.Roosenberg
Edel kirjutas:
stern100 kirjutas:Üritan siis värvilisele 412-le alla panna vedrupakid, kus keskmine leht tagurpidi vahel. Kas see peabki nii jääma?
Minuarust ei pea. Ilmselt on soovitud väsinud vedrude korral Mosse tagumist otsa kõrgemaks saada,lihtsam ongi üks leht teistpidi keerata. Kui suur efekt on,pole ise proovinud aga ega seegi kaugel pole. Enda Mosselgi tahan taguotsa kõrgemaks saada.
Mitte k6rgemaks, vaid madalamaks ja j2igemaks.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 07:45
Postitas stern100
Eesmärk on ikka jah taguotsa madalamaks ja jäigemaks saada. See konkreetne vedrupakk on SL oma ja oligi originaalis 5-lehega, originaalkinnitustega. Tagurpidi leht tõmbab ka teised sirgemaks ja peaks kogu kremplit jäigemaks tegema.

EDIT: aga kas seda kõige alumist väikest junni loetakse ka vedrulehe pähe? kui jah siis on see SL pakk ikka 6-leheline :D ....ja siis ma keerasin üldse vale lehe tagurpidi vahele...


Arti: iga tavaline mosu ei liigu nii nagu mu 2140. Sumps andis kõvasti pöördesseminekule kaasa, aeglane differ jõule samuti. Kolmanda käiguga ketsis märja kruusa peal lamellrehviga tühja nii mis tolmas. Võrreldes minu rohelise 412-ga(millel on orig.mootor, tavaline sumps ja orig. differ) on ikka tunda et jõudu rohkem. Kuigi ma ei raatsigi katsetada rohelise 412 kurvist väljarebimisjõudu.
Mu 2140nel ei ole sisse-ja väljalaset aint lihvitud. Aga sinna ka kunagi jõuame.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 10:47
Postitas stern100
Juba tegin korda ja keerasin seekord õigesti, altpoolt kolmanda lehe tagurpidi vahele. Nüüd peab millagil hakkama mossel sillakammitsaid lahti meelitama.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 12:07
Postitas A.Roosenberg
stern100 kirjutas: Arti: iga tavaline mosu ei liigu nii nagu mu 2140. Sumps andis kõvasti pöördesseminekule kaasa, aeglane differ jõule samuti. Kolmanda käiguga ketsis märja kruusa peal lamellrehviga tühja nii mis tolmas. Võrreldes minu rohelise 412-ga(millel on orig.mootor, tavaline sumps ja orig. differ) on ikka tunda et jõudu rohkem. Kuigi ma ei raatsigi katsetada rohelise 412 kurvist väljarebimisjõudu.
Mu 2140nel ei ole sisse-ja väljalaset aint lihvitud. Aga sinna ka kunagi jõuame.
Ma ei r22gigi igast tavalisest mossest, vaid korraliku mootoriga mossest. N2iteks v6in tuua Atsi valge 412, millel on originaal mootor, mis l2heb samamoodi, nagu sina kirjutasid siin. Enda SL-i pole j6udnud veel kuiva kruusapeal proovida, kuid asfaldil teiselt otse neljandale pannes ei j22nud ka uimerdama. Kui ikka gaasi sai antud, siis v6ttis hoogu k8ll. Mingist 10-aastase poisi p6llurallikast v6ib sapper ka parem olla.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 10 Apr 2010 12:13
Postitas sass
stern100, üliköva rehvipöletus ikka. Tösiselt! Respect!