MAZ kirjutas:Kas see just oli kamazi õli,mis tekitas kolina või oli see äkki hoopis õlivahetus, mis pesi vana sõnniku lahti?
Kamazi õlil on kahjuks halb komme, tagitada mootorid seespoolt ära.
võtan siis voli jälle vastata.
Eks see õlivahetuse plaan oli selline, et ajalukku tagasi ei vaata ja läheb uuema aja õlidele üle.
esimene õli (odav mineraal) käis sees mõned tunnid, oli ikka päris ropp kui välja tuli. Lisaks käisid maha nii karteripõhi, kui klapikambrikaas, millede alt teema autor roppust välja nühkis. Jäi lootus, et esimene õli peseb ligipääsmatud kohad ja et sopp ikka välja saab. Kas sai, selgitab nüüd juurdlus.
Olen ise mitmeid selliseid pesusid sooritanud, on asja saanud, ainus millele ei propageeri on turbomootor, mille turbole lahtipestud sodi ei meeldi. Aga üldjuhul on kasutaud, kuid pikalt hooldamata mootoritele siiski abi olnud.
Aga see tagitamise jutt vastab tõele, eriti kui veel pikemalt vahetamata õli...
moskiito kirjutas:mul kl kamaz õliga kogemused puuduvad kuid olen kuulnud teiste mosse omanike käest, et kamaz õli just see kõige parem mossele ongi, kuna pidavat mootorit puhtana seest hoidma sest õli sisse on lisatud pesuainet mis ei lase tökatil tekkida ja kleepuda seinte külge. aga noh, see minu komentaar kuulub rubriiki "naised saunas rääkisid"
Pole täiesti kindel, mis õliga see mootor sõitis, aga puhtana seest küll ei tundunud. Pigem see KAUA vahetamata sõideti.
Eelpool avaldatud piltidel on üks punane koll (3,4D), mille mootoris käib 5w50 täissünt. Selle mootori kohta võiks öelda, et on seest (mööndustega) puhas. Õlivarras paistab veel pikalt peale vahetust läbi...
Aga see, et karteripõhi maha ei käi, oli ka mulle väike üllatus. Isegi ei mäleta, kas olen kunagi auto all proovinud.