A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
A.Roosenberg kirjutas:Oles siis sellest mootorist juba jagu saanud ?
Kui ei, siis oota mind ka ära, tahan ka näha
Ei ole veel. Ei jookse raibe kokku, see kolvisõrmesaale loks on küll suur aga näed materjal nii vastupidav. Mootoril jääb jõudu väheks, et nii pöördesse ajada et keps tere ütleks. Eks varsti tuleb üks asfaldi/betoon pinnasega sõit, siis näha kas peab vastu.
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Hetkel mudu värviline seisab mul keset hoovi pakkude peal, tagasild on alt lahti ja panen vaikselt jäikasi vedrupakke taha alla. Pagassi aretasime mingi studtbari ka. Eks näha kas aitab või on koopaplekid liiga pehmed.
Studtbar??? Ja Taha??? Koopaplekkide külge??? Suudad sa ehk seda natuke täpsemalt seletada miks sellist vidinat jäiga tagasillaga mossel vaja läheb? Mossel pole sellist asja mitte kuhugile panna et sellest kasu ka oleks... seni pole seda kellegil vajagi läinud. (amordi ja vedru kinnitused põhja all...)
Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Talts kirjutas:Moskvichil on kere tagant osast minu arvates korralikult jäik, strutbarist eriti kastu vast poleks. Sul oleks vaja polüpukse ja jäika amorti. Ette lanseroonide vahele võid küll miskise strutbari teha.
Aina huvitavamaks läheb Kuhu sa ette selle strutbari paned? Niisama kõvatamiseks pole ju mõtet panna... (polegi kuhugile panna) selle eesmärk on amordikanne omavahel toestada et need ära ei vajuks, seda siis raskemate mootoritega masinatel ja ralliautodel, et hüppest tulles oleksid kannud omal kohal.
Stern100.. rallikas sul juba on, nüüd oleks veel amordikanne vaja, et asi tõene näiks.
Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart
Ladal see asi ju natuke teistmoodi. Ladal kinnituvad amordikannud lansekate külge ning strutbariga on võimalik siis kannud omavahel mootoriruumi kaudu ühendada. Ainult lansekate ühendamisest ei ole ju midagi kasu, sest need on ju katmikuplekid.