3. leht 6-st

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 19 Apr 2009 23:10
Postitas carrec
Jah need samad onngi tugevdus või vahelehed, kuidas keegi nimetab. Nii palju kui mina moskviche lammutanud olen, on kõigil need vahelehed vahel olnuud, kehvas seisus küll kuid olemas on olnud, vähemalt vanematel mudelitel!

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 19 Apr 2009 23:13
Postitas partnermosse
Uutematel paraku minu nii 87a. 2140-l kui ka 89a. 412-l ma neid ei tähelda.Karbid siiani originaalid.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 19 Apr 2009 23:56
Postitas carrec
Ju siis uuematele ei pandud neid! Pead ei anna, kuid kkasu on neist kindlasti! Olen tähele pannud, et kõik kered mis on uuemad kui 86 aasta, on tunduvalt rooste altimad ning nõrgemad kui vanemad kered

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 20 Apr 2009 19:28
Postitas mart
Tee või tina, aga minu ´83 aasta 2137´l pole sellist nn "sisekarpi"
ju siis pole ette nähtud ja umbluupi pole mõtet seda sinna aretama ka hakata!

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 20 Apr 2009 20:04
Postitas Kombimiis
88' aasta Kombil ei märganud kah säherdust asja karbi all, kui maaler neid vahetas.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 21 Apr 2009 17:06
Postitas saarlane
Neh tuli uuesti tuhin peale jah?

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 21 Apr 2009 18:42
Postitas sass
saarlane kirjutas:Neh tuli uuesti tuhin peale jah?
Jah, mõtlesin, et ilma ikka ei saa ja teen need mõned keevitused ja tööd ära ja saab uuesti masina liikvele.

Nende vahelehtedega olgu kuidas on, aga lahti enam ei hakka võtma - vahelehte pole võtta kuskilt nagunii.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 03 Mai 2009 09:48
Postitas sass
Eile sai natuke tehtud midagi. Tõstsime mootori maha, üritasime käigukasti mõistlikult kätte saada, aga see ei õnnestunud - appi tuli suur haamer ja raudkang, saime kätte. Veidi sai ka lihvitud masina kere, kuid pahteldada ja lihvida on veel kõvasti.
Mõni pilt ka:
Pilt
Pilt
Pilt

Täna tuleb üks suur puhastamine ja ehk jõuab midagi veel teha. Kui kellelgi on pakkuda soodsalt juhipoolset korralikku esiporitiiba, siis PS. Ei ütleks ära ka juhiuksest ja kundepoolsest tagumisest uksest. Käigukasti läheks ka vaja.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 08 Mai 2009 18:13
Postitas sass
Jäi pühapäeval kirja panemata, mis tehtud sai - selle vea parandan praegu. Mootor sai lahti võetud ja puhtaks tehtud, uus siduriketas, -korv ja survelaager toodud, lisaks veel uued mootoripadjad ja käigukastipadi.
Mootorit lahti võttes avastasin, et plokikaane tihend vist on "hapuks" läinud - 3. ja 4. silinder olid vett saanud. Kolvide eemaldamisel õnnestus ka üks hülss välja võtta kogemata - tagasi panemisel on vaja mingit õli- ja kuumakindlat värvi kasutada?
Tundub, et vaja uusi kepsusaalesid, raamsaalesid ja ka kolvirõngaid. Kolvid ja hülsid tunduvad enamvähem. Töö käigus tekkis ka küsimusi - nimelt, kuidas pannakse kinni survelaager? Seal mingid spets seibid vm, aga hoiavad need siis ka (jube peenikesed tunduvad)? Ja kas raamsaaled ja kepsusaaled pannakse standardmöödus või tuleb võtta remont - st. mille järgi aru saan, mis sees hetkel on?

Samas ruttan natuke teemast ette, nimelt värvimine - kas jätta oranžiks?

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 08 Mai 2009 18:28
Postitas partnermosse
Samas ruttan natuke teemast ette, nimelt värvimine - kas jätta oranžiks?

Mina jätaks sellise värvi, mis on originaalis tehasest !See tähendab,et uus värv,kuid sama tooni,mis tehases peale pandi.