Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Postitatud: 14 Dets 2017 00:28
				
				Tervist, pole kaua kaua kirjutanud, mitte et ei oleks olnud, millest kirjutada, pigem lihtsalt ei olnud tuju kirjutamiseks. Esimese asjana küsin ära, kas on võimalik midagi selle vastu teha, et kui ma kirjutan ulme pika teksti siia, mis võtab omajagu aega, siis ma lõpuks postitamise nupule vajutades kõigest ilma ei jääks? Mul on juba mitu korda juhtunud, et kui ma hakkan postitama, olen foorumist automaatselt välja loginud ning sisse logides haihtub kõik kirjutatu   Võib olla olen ise loll ja teen midagi valesti, aga mulle tundub, et leht logib mind välja iga teatud aja tagant. Aga see selleks.
 Võib olla olen ise loll ja teen midagi valesti, aga mulle tundub, et leht logib mind välja iga teatud aja tagant. Aga see selleks.
Kahjuks on asjalood nii, et minu truu Moskvich ei ole enam minu igapäevaauto, kuna tekkis vajadus võimalikult ökonoomse ja viisaka eluka vastu, mis rahakotti võimalikult palju alles jätaks Sellegipoolest ei ole masin unarusse jäetud, vähemalt kord paari nädala jooksul ajan ta garaažist välja ning naudin
 Sellegipoolest ei ole masin unarusse jäetud, vähemalt kord paari nädala jooksul ajan ta garaažist välja ning naudin   Väga palju auto juures tehtud ei ole, kõik sättisin niivõrd stabiilseks, et detonatsiooni enam ei esine. Vahetatud on vedrukiigepuksid, reguleeritud käsipidur, käidud ülevaatusel ning nüüd jälle aasta hooletu. Sel aastal võtsin esimest korda osa mosseklubi suvesõidust, mis oli väga lahe, juba ootan järgmist aastat
 Väga palju auto juures tehtud ei ole, kõik sättisin niivõrd stabiilseks, et detonatsiooni enam ei esine. Vahetatud on vedrukiigepuksid, reguleeritud käsipidur, käidud ülevaatusel ning nüüd jälle aasta hooletu. Sel aastal võtsin esimest korda osa mosseklubi suvesõidust, mis oli väga lahe, juba ootan järgmist aastat   Kokku sai läbitud umbes 500km ning ainus probleem oli bensiinipumba ülekuumenemine paaril korral. Garaaž läheb peagi külmaks (tegelikult juba on) ning nüüd on mul üks teine asi, millega mässata ja millest kõike ilmtingimata garaažis ei pea tegema. Nimelt on mul 1,7l plokk, plokikaas, mida ma natukene järgi olen aitanud, sissepritse osad on ka üldjoontes olemas ning uue sisselaskekollektori joonistega olen juba algust teinud
 Kokku sai läbitud umbes 500km ning ainus probleem oli bensiinipumba ülekuumenemine paaril korral. Garaaž läheb peagi külmaks (tegelikult juba on) ning nüüd on mul üks teine asi, millega mässata ja millest kõike ilmtingimata garaažis ei pea tegema. Nimelt on mul 1,7l plokk, plokikaas, mida ma natukene järgi olen aitanud, sissepritse osad on ka üldjoontes olemas ning uue sisselaskekollektori joonistega olen juba algust teinud   Vastus küsimusele, miks mulle seda kõike vaja, on lihtne, iseennast tahan arendada, tahan midagi teha oma kätega ning loomulikult tahan mosset paremini liikuma saada
 Vastus küsimusele, miks mulle seda kõike vaja, on lihtne, iseennast tahan arendada, tahan midagi teha oma kätega ning loomulikult tahan mosset paremini liikuma saada   
   Töö edeneb, kuis rahakott lubab, loodan, et ikka rohkem lubab teha
 Töö edeneb, kuis rahakott lubab, loodan, et ikka rohkem lubab teha   
 
Lõpetuseks ka üks tore mälestus suvesõidust ning loodan, et järgmine tuleb veel lahedam 
 

			 Võib olla olen ise loll ja teen midagi valesti, aga mulle tundub, et leht logib mind välja iga teatud aja tagant. Aga see selleks.
 Võib olla olen ise loll ja teen midagi valesti, aga mulle tundub, et leht logib mind välja iga teatud aja tagant. Aga see selleks.Kahjuks on asjalood nii, et minu truu Moskvich ei ole enam minu igapäevaauto, kuna tekkis vajadus võimalikult ökonoomse ja viisaka eluka vastu, mis rahakotti võimalikult palju alles jätaks
 Sellegipoolest ei ole masin unarusse jäetud, vähemalt kord paari nädala jooksul ajan ta garaažist välja ning naudin
 Sellegipoolest ei ole masin unarusse jäetud, vähemalt kord paari nädala jooksul ajan ta garaažist välja ning naudin   Väga palju auto juures tehtud ei ole, kõik sättisin niivõrd stabiilseks, et detonatsiooni enam ei esine. Vahetatud on vedrukiigepuksid, reguleeritud käsipidur, käidud ülevaatusel ning nüüd jälle aasta hooletu. Sel aastal võtsin esimest korda osa mosseklubi suvesõidust, mis oli väga lahe, juba ootan järgmist aastat
 Väga palju auto juures tehtud ei ole, kõik sättisin niivõrd stabiilseks, et detonatsiooni enam ei esine. Vahetatud on vedrukiigepuksid, reguleeritud käsipidur, käidud ülevaatusel ning nüüd jälle aasta hooletu. Sel aastal võtsin esimest korda osa mosseklubi suvesõidust, mis oli väga lahe, juba ootan järgmist aastat   Kokku sai läbitud umbes 500km ning ainus probleem oli bensiinipumba ülekuumenemine paaril korral. Garaaž läheb peagi külmaks (tegelikult juba on) ning nüüd on mul üks teine asi, millega mässata ja millest kõike ilmtingimata garaažis ei pea tegema. Nimelt on mul 1,7l plokk, plokikaas, mida ma natukene järgi olen aitanud, sissepritse osad on ka üldjoontes olemas ning uue sisselaskekollektori joonistega olen juba algust teinud
 Kokku sai läbitud umbes 500km ning ainus probleem oli bensiinipumba ülekuumenemine paaril korral. Garaaž läheb peagi külmaks (tegelikult juba on) ning nüüd on mul üks teine asi, millega mässata ja millest kõike ilmtingimata garaažis ei pea tegema. Nimelt on mul 1,7l plokk, plokikaas, mida ma natukene järgi olen aitanud, sissepritse osad on ka üldjoontes olemas ning uue sisselaskekollektori joonistega olen juba algust teinud   Vastus küsimusele, miks mulle seda kõike vaja, on lihtne, iseennast tahan arendada, tahan midagi teha oma kätega ning loomulikult tahan mosset paremini liikuma saada
 Vastus küsimusele, miks mulle seda kõike vaja, on lihtne, iseennast tahan arendada, tahan midagi teha oma kätega ning loomulikult tahan mosset paremini liikuma saada   
   Töö edeneb, kuis rahakott lubab, loodan, et ikka rohkem lubab teha
 Töö edeneb, kuis rahakott lubab, loodan, et ikka rohkem lubab teha   
 Lõpetuseks ka üks tore mälestus suvesõidust ning loodan, et järgmine tuleb veel lahedam
 
 
















