AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Küttesüsteem ikka jupsib. Välisõhk jahutab radika ikka maha,isegi sellise külmaga nagu täna oli,ei kannata õhku isegi salongist võtta. Lisaks vent külmalt puhub aga soojalt jääb õhk nagu päris seisma. Soovitati vendi mootoril juhtmed ringi tõsta,hakkab teistpidi käima siis pidi paremini puhuma. Ise ei oska selle viimase kohta midagi väita,mina seda puutunud pole,ehk siis juba eelmisest omanikust jäänud.
Vee läbivool kütteradikast on ikka endiselt probleem. Praeguse seisuga jääb mul oodata vaid suve,olen väsinud sellest jurast. Kuigi sõidan lühikesi otsi,on mul sees istudes müts peas ja kindad käes aga paarkümmend minuti jooksul hakkavad isegi kinnastatud kätel sõrmed külmetama(külm rooliratas).
Olen netifoorumitest küll lugenud ja mullegi räägitud "minu Mossel igavene võimas küttesüsteem,seistes läks salong seest saunaks"-stiilis. Krt rahvas,ma tahaks ise sellist Mosset näha! Niipalju,kui minu käest Mossesid läbi käinud on,-10 -15 kraadise külmaga võib soojast vaid unistada,hea kui esiklaasigi puhtaks sain...
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Küttesüsteem ikka jupsib. Välisõhk jahutab radika ikka maha,isegi sellise külmaga nagu täna oli,ei kannata õhku isegi salongist võtta. Lisaks vent külmalt puhub aga soojalt jääb õhk nagu päris seisma. Soovitati vendi mootoril juhtmed ringi tõsta,hakkab teistpidi käima siis pidi paremini puhuma. Ise ei oska selle viimase kohta midagi väita,mina seda puutunud pole,ehk siis juba eelmisest omanikust jäänud.
Vee läbivool kütteradikast on ikka endiselt probleem. Praeguse seisuga jääb mul oodata vaid suve,olen väsinud sellest jurast. Kuigi sõidan lühikesi otsi,on mul sees istudes müts peas ja kindad käes aga paarkümmend minuti jooksul hakkavad isegi kinnastatud kätel sõrmed külmetama(külm rooliratas).
Olen netifoorumitest küll lugenud ja mullegi räägitud "minu Mossel igavene võimas küttesüsteem,seistes läks salong seest saunaks"-stiilis jutte. Krt rahvas,ma tahaks ise sellist Mosset näha! Niipalju,kui minu käest Mossesid läbi käinud on,-10 -15 kraadise külmaga võib soojast vaid unistada,hea kui esiklaasigi puhtaks sain...
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas sass »

Midagi on ikka valesti siis. Tegelikult töötab originaalis see küttesüsteem väga hästi - just möni päev tagasi söitsin ja tundsin, et väga palavaks kisub autos.

Vaata köik torud ja asjad üle ikkagi, vöib-olla kuskil ummistus vöi midagi. Teine variant on see, et pane radikale midagi ette.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

sass kirjutas:Midagi on ikka valesti siis. Tegelikult töötab originaalis see küttesüsteem väga hästi - just möni päev tagasi söitsin ja tundsin, et väga palavaks kisub autos.

Vaata köik torud ja asjad üle ikkagi, vöib-olla kuskil ummistus vöi midagi. Teine variant on see, et pane radikale midagi ette.
Ka mina soovitan radikale 3/4 midagi ette panna(endal on olnud säästumarketi pappkastide äär-põhi äär(ühestükis) ees)Sellisel puhul ei tule sõidu ajal otse seda külma radikale peale kuid samas talvistes oludes võib julgelt ka tiiviku üldse eest ära võtta.Olen proovinud ja alles kevadel kui ilmad kuni +10 olnud ,siis tagasi pannud,ristmikel kippus temp-näidik "taevasse minema" :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:Krt rahvas,ma tahaks ise sellist Mosset näha! Niipalju,kui minu käest Mossesid läbi käinud on,-10 -15 kraadise külmaga võib soojast vaid unistada,hea kui esiklaasigi puhtaks sain...

Tule vaata ja uuri minu mosu siis. -15 kraadiga on salong 10 minutiga soe seest ja aknad ka jääst puhtad. Ainult minul tegi vanaisa midagi ümber, aga ei oska peast öelda täpselt, mille ta ümber tõstis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Radikal on papp ees, 0 ja -5 kraadiga tahab mootor üle kuumeneda.Tõenäoliselt ongi kütteradikas umbes aga paremat võtta pole. Ehk võib mingi keemiaga selle läbi pesta aga minul sellesse usku pole (Ladal kunagi juba proovitud).
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:Radikal on papp ees, 0 ja -5 kraadiga tahab mootor üle kuumeneda.Tõenäoliselt ongi kütteradikas umbes aga paremat võtta pole. Ehk võib mingi keemiaga selle läbi pesta aga minul sellesse usku pole (Ladal kunagi juba proovitud).
See läbipesemine on väga hea asi tegelikult.Kogu katlakivi eemaldab.Mu 1 hea tuttav pesi kogu süsteemi näiteks tavalise äädikaga ja oli ka väga korras värk.Näidud paranesid.Ise kasutasin spets radika ja kogu jahutussüsteemi puhastamiseks miskit vedelikku.Aga pulli pärast võiks kunagi proovida katlakivi eemaldajat, millega veekeetjaid ja muud säärast katlakivist eemaldatakse :lol
Viimati muutis partnermosse, 21 Veebr 2010 19:34, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas saarlane »

Ma olen ka äädika ja vee seguga pesnud, toimib küll.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Kogu jahutussüsteemi läbipesu on plaanis aga talvel ma seda teha ei saa (teatavasti vesi külmub ära),tuleb suvele lükata. Esialgu peab tegema kütteradika eraldi soojas ruumis. Kas need bensujaamades väikestes pudelites müüdavad katlakivieemaldid seisvas vees ka toimivad? Mõte,et paneks kütteradikasse vajaliku lahuse ja jätaks mingiks ajaks seisma? Ladal kord proovisin,loputasin tükk aega,lasin eelkirjeldatud viisil lahusega päev otsa seista aga kokkuvõttes ei muutunud nagu midagi eriti,kui siis natukene. Ometi tuli alul sellest radikast ikka hullumoodi rokka välja. Tookordse probleemi lahendas üldse teine kütteradikas.
Täna avastasin lumelt sinised laigud. Tosool on ikka kusagilt "valla" pääsenud,ja mingid tilgad ka salongis. Ei midagi,tuleb Mossu homme jälle "sisse võtta". Sidurikorvi probleemi lahendamine tuleb siis päevake-paar võrra edasi lükata.
pppp
Postitusi: 60
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:27
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas pppp »

Edel kirjutas:Kas need bensujaamades väikestes pudelites müüdavad katlakivieemaldid seisvas vees ka toimivad?
Seal üldjuhul peal kirjas, et mootor tuleb, möks sees, töötemperatuurini lasta (ja mingi aeg hoida ka).
Vasta