21. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Veebr 2013 08:59
Postitas wax
Keevitamise kvaliteedist räägime edasi siin teemas: http://www.mosseklubi.ee/foorum/viewtop ... f=8&t=3382

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2013 01:36
Postitas kOll
sass kirjutas:...
Masina loodad enne suve valmis saada? Ja silla modifitseerimine mosseliiga gurude järgi, mis osas täpsemalt, kui saladus pole?
Valmis vast mitte, liikuma aga küll.

Esisilla ja õõtsade moddimisest saab parima ülevaate siit: http://waxdesign.org/pri/412/kere.jpg wax on jälle õlle teeninud :beer

Ning siis on tehtud sisselõige(ja kinni keevitatud), et hüppest tulles karterit ära ei lõhuks kuna mootoripadjad annavad nii palju järgi:
Pilt

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2013 09:08
Postitas stern100
Aaah :D Pole veel retside rahvarallidega oma rallikal karterist jagu saanud. Aga kuna ma ei sõida liigat, siis mina võisin mootoripadjad Niva omade vastu vahetada. Nendega ei liigu mootor peal enam kuskile :P

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2013 12:25
Postitas Lauri-L
Kuna väga vene keelest aru ei saa siis küsiks selle silla teema kohta natuke, nimelt all pool olevatel piltidel on näidatud lihtsalt üle keevitamis kohad vói tuleb móni detail ise juurde meisterdada ?

Edu ja jóudu taastamisel ja korda tegemisel, jälgin huviga ja ootan lópp tulemust.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2013 15:45
Postitas SanderV
alumistel piltidel tundub et sumpa torudele aasad keevitatud ja siis traadiga kinni tõmmatud, teisel pildil lehtvedrude kinnituskohtadele toed keevitatud, sest andmisel need kohad väänab ära ja praod on auto põrandale kerged tulema, ise kes ma rallid ei sõida pidin isegi tavamasinal neid kohti põrandas keevitama

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 24 Veebr 2013 00:41
Postitas kOll
Lauri-L kirjutas:Kuna väga vene keelest aru ei saa siis küsiks selle silla teema kohta natuke, nimelt all pool olevatel piltidel on näidatud lihtsalt üle keevitamis kohad vói tuleb móni detail ise juurde meisterdada ?
...
Joonistel 6 ja 7 kujutatud kolmnurksed detailid tuleb ise valmistada ja kohale keevitada. Kõik, mis on punane näitab kuhu, mida ja kui palju keevitada.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 07 Mär 2013 21:44
Postitas kOll
Väike update:
täna sai jännatud vanade amortide ja nende klambritega. Muidugi olid tagumistel splindid kinni roostetanud ja sisse ära murtud. 1 tund ja 45 minutit pusimist. Nüüd jääb ainult oodata, millal pritsimisest need kätte saab.

Külmetavate näppudega meisterdasin ka esisillale vaheklotsid, mis (koos Gaz M24 vedrudega) esiotsa veelgi kõrgemaks peaksid tõstma:
Pilt
Ootavad ka värvimist.

Üldiselt aga garaazi põrand on veel liiga külm, et auto all pikemalt roomata viitsiksin. Seega sai alustatud doonoruste ettevalmistamist värvimiseks:
Pilt
Õnnestus saada küllaltki korralikud uuema 412-e uksed, mis peale pisemaid mugandusi ja värvimist Pirossi külge rändavad. Kindlasti jätan alles klassikalised kolmnurkaknad.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 30 Apr 2013 22:05
Postitas kOll
:rokib 70mm ninnu kõrgemal kui enne:
Pilt

Eks ta veel vajub kuna hetkel ilma mootorita, tahaks rahulikult uued piduritorud mootoriruumis ära vedada.
Jube jebimine oli ikka neid volga vedrusi sinna vahele saada. Ja ega enne ei saanudki, kui poolteist keeret maha lõikasin.

Pilte toimunust;
1)tõmmitsakompunn:
Pilt

2)ja edasi juba keermelati abiga koomale:
Pilt
(vabandused uduse pildi eest)

Kui nüüd millalgi tagaotsa ka ära upitaks, saaks hakata uute amortide peale mõtlema.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 01 Mai 2013 21:15
Postitas wax
Oeh jah, ma vihkan vedrutõmmitsaid. Vedru tõmbad kokku ära, aga seda vahele panema enam ei mahu :D Või kui mahudki, siis ei ole ruumi, et tõmmitsaid kätte saada :lol Õnneks minu 2x aastas vedruvahetused saan tehtud ilma tõmmitsateta :smokin

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 01 Mai 2013 21:51
Postitas kOll
wax kirjutas:...Õnneks minu 2x aastas vedruvahetused saan tehtud ilma tõmmitsateta :smokin
Madala auto võlud :D
Mossel jah jube jama, kõik sinna sillatala vahele ära pakitud. See keermelatt, mis tõmmitsaid koos hoidis tuli puruks lõigata, muud moodi neid sealt kätte ei saanud.
Näiteks Cougariga sellist n"#/&i pole, tõmmitsad mahuvad lahedalt igatepidi ümber.

Oli hetk, enne kui vedrude lõikumise kasuks otsustasin, millal jooksin ümber pirossi Scania kabiini patjadega. Aga kuna hetkel liiga palju projekte käsil, siis ei hakanud veel see kord seda teed minema. Jääb Volga(M2401) jaoks ;)
Kui aga kedagi täpsemalt huvitab, siis mossele peaaegu et sobivad Scaniate G/P/R 93, P/R 113, R143, R113 MA, R143 MA padjad. Tagasillaga tuleb muidugi rohkem vaeva näha.
Pilt