22. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Mär 2015 17:50
Postitas TALUPOEG TALUJA
partnermosse kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
partnermosse kirjutas:Mis on selle ülemise pildi "klaaspurgi" otstarve? Kas miskit filtreerimise mõte või selleks, et torustik oleks täidetud korralikult kütusega, et õhk vahele ei pääseks tagasivoolu puhul?
See on klassikaline settepott. See võtab siis suure sodi kinni enne peenfiltrisse minekut. Sellel on veel üleval pronksvõrgust sõel,mis võtab hästi kõik sodi kinni. Sellise võib ka panna bensiinimootorile aga nüüd on moodsamad ja pisemad pappfiltrid,mis sama töö ära teevad.
Alles eila vaatasin sinna klaaspoti põhja...on näha lausa kullavärvi metallitükke.....ei tea kas oma paagist tulnud või tanklast saadud kraam. Vee püüab ka kenasti kinni. Mõnes mõttes on selline settepott väga hea. Teed kapoti lahti ja vaatad läbi klaasi,et mis meil siis siia kogunenud ka on.... :D
Diisli puhul kui seda settepotti puhastad, õhk vahele ei lähe?
Ei ole läinud. Olen vahest peale puhastamist pannud poti poolenisti kütet täis,nii igaks juhuks.Ja seda kaubikul... Mul pole vaja olnud seda Mosse peal veel lahti võtta aga kui külge panin, siis oli täitsa tühi. Vaatasin,et tassis päris kähku poti kütet täis ja mootor jäi ka kenasti tööle.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 08 Mär 2015 21:31
Postitas irukas
Selline klaaspott on mul kasutusel t-16-nel püüab kinni paaki sattunud vee ja pasa.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 09 Mär 2015 13:33
Postitas ik260
Klaasist filter-settepott ei mõjuta õhu süsteemi sattumist, see on vaid üks filter. Küll aga saad õhu sisse kindlasti siis, kui teist küttefiltrit vahetad. :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 09 Mär 2015 13:59
Postitas TALUPOEG TALUJA
ik260 kirjutas:Klaasist filter-settepott ei mõjuta õhu süsteemi sattumist, see on vaid üks filter. Küll aga saad õhu sisse kindlasti siis, kui teist küttefiltrit vahetad. :)
Saab küll aga lootust on veel käima saada. Nimelt filtri vahetuse järel tuleb käsipumbaga lüüa senikaua,kuni õhk väljas. Alles siis võib käivitada. Muidu ketrad kohe pumpa õhu vahele ja ei saa enam käima. Teinekord aga ei aita ka see. Tuleb lihtsalt auto käima vedada. Starteri ohutuse mõttes on auto käimavedamine parim lahendus.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 10 Mär 2015 23:33
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna sai siis auto all korra ära käidud. Nimelt oli ühe tagumise amordi ülemised puksid läbi. Kolksus juba pikemat aega. Sai pandud uus polt ja ka puks. Nüüd on asi jälle korras. Sai ka vaadatud kardaani ja muid asju põhja all. Kiiremas korras on vaja pista vedrulehtede vahele plastmassist taldrikud sest vanad on lõpuni ära kulunud. Õnneks on vanast ajast neid alles. Ka tagavedru kummipuksid on üsna kehvas seisus. Hetkel aga peavad ja eks suvel soojaga vahetan välja. Niikaua peavad vast veel. Mõned klõpsud sai ka tehtud:

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 11 Mär 2015 21:17
Postitas TALUPOEG TALUJA
Panen siis pildi ka nendest plastmassist taldrikutest mis käivad vedrulehtede vahele.

Pilt

Ilusad mänguasjad..... lapsed võtsid kasutusse koheselt ja mul oli pärast tükk tegu,et neid mööda õue taga otsida. Asja tegi lihtsaks värvus.... paistsid kohe silma rohu seest... :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 11 Mär 2015 21:53
Postitas wax
Mul on varudes mustad ja hallid. Ei tea kas värvus määras plastiku tugevust/pehmust, või tehti lihtsalt sellist värvi, mis sulatusahjust tuli?

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 11 Mär 2015 22:03
Postitas stern100
Endal olnud valgeid, punaseid, musti ja kollaseid, alla läinud segamini.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 11 Mär 2015 22:16
Postitas TALUPOEG TALUJA
Ma arvan seda,et järsku mingid tooraine jäägid löödud vormi ja sellepärast ongi erinevat värvi. On ju lausa näha,et mõned siiru-viirulised. Kaua need kestavad pole ka teada. Pole vaja siiani veel ühelgi vahetada olnud,nüüd esimene kord. Ja ega kõiki pea vahetama,äärmised on ainult läbi,teised käivad veel. Huvitav oleks muidugi teada,et kus need valmistatud. Järsku lausa kodumaised? Kunagi kolhoosi laost sain. Mõtlesin,et järsku läheb vaja... :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Mär 2015 20:23
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna siis õnnestus mul saada sõber Madiselt jooks sõõrikuid ja ilukilpe......veelkordsed tänud,kui juhtud lugema!
Ilukilbid kaks uued ja kaks kasutatud. Abiks ikka. Ega ei lootnudki sõõrkuid enam leida. Ei olnud neid eriti ka vanasti autodel küljes ja ei näinud ka poes müügil omal ajal.

Pilt