Mootoreid lahtiselt garaasis juba terve posu. Vaikselt tuleb neid kokku udida.
Siin üks uuele plokile tulev mootor.
Igatahes, vaikselt tuleb helerohelist hakata suveks ette valmistama ja topeltkarpadega auto samuti puuri jaoks ette valmistada. Aga äkki veel saab jääd? Kes teab, eks näis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
2138l tekkis järsku tohutu õlileke, paari minutiga 20x20cm õliloik all. Kaanetihendi tagumine ots, kust peamagistraal üles tuleb. Eks näis mis sellega saab.
Topeltkarpadega 2140 saab omale lõpuks kardaanitunneli ja vast siis vaba rada piigiga sõitma. Pidurid üle käidud, sillad samuti, vaatame kuidas viiene käimar toimetab.
Rallika mootorisse uus keps ja kolb, kui kaas tagasi tuleb, läheb kokku jälle.
Kastimosse ajasin korra käima, muud ei ole jõudnud.
Pmst tutikas kere, see ainult seisab.
Puuriga kere lammutan vaikselt et puur kätte saada.
Helerohelisel hakkan esipidureid tegema, et kevadeks korda saada.
Ülejäänute kohta ei kommenteeri hetkel.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Lubanud pilte veel pole, aga tuleb! Külmaga on pesemisega probleeme
Ja laupäeval siis kahe karpaga masinaga jäärajale katsetama. Ehk siis täiesti stock mootor, 2x dellorto DHLA40, mis on külma ilmaga maru seadest väljas + 5k. kast, millel kolmanda sünkro null; 3,9LSD, eks näis kuidas asi toimetab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.