2 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426,IZ 2126 stern100

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas moskiito »

miks sa selle põlle ära võtsid?
ega see mootori mahavõtmist kuidagi paremaks tee.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas SanderV »

Plokikaanega* ja ma ei tea mina võtsin küll õlifiltri korpuse eest ära... paljud rääkinud et muidu ei saa.. se proovind pole..

to moskiito... ma arvan et see oli sellepärast eest et oli vaja mõlk välja taguda:D
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Põlled ja asjad jh sp eest ära et need sirgeks peksta :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas moskiito »

õlikorpusega on ikka võimalik, kuid samas liiga suur võimalus seda purustada. Kindlam on see üks pikk polt ära kruvida ja topsik koos filtriga eemaldada, see ei võtta palju aega. ainult 17mm võtti ja 2 min aega.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Sain mootori edukalt maha. Ei võtnud õlifiltri korpus eest ära ega ei jäänud ka segama. Tõstsime koormarihmadega natuke üles ja siis rekkaga fiskarsiga maha. Siduriketas oli omadega nii õhtal et sügavad jutid (pea 2mm) selle sidurikorvi välimise ääre sisse teinud( ei tea selle õiget nimetust). Samuti avastasin, kui mootor maas, et patjade kinnitused oleks kohe ära kukkunud :D Mootor oli suht lahti peal ikka. Nüüd ostan mõne uue lõdviku, lappan jupid teisele ümber ja loodame et uue pealepanek õnnestub.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Mootor peal ja panime korra käima ka. Ilusti töötab. Nüüd vaja üks lõdvik otsida, sidurisilindri stopper uus, siis veel mõned jupid külge lappida, värvitöid teha ja timmis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Täna siis lappisin viimased jupid külge, et saaks proovisõitu teha. Aga ega kunagi ei saa kõik hästi minna ju. Sidurisilinder hakkas lekkima, karbuss hakkas tagasi peksma( see lihvitud moto tahab vast teist segu saada) ning mootor hakkas küljepealt hooga õli välja ajama. Ei oska seletada ka mis tihend seal on. Blokikaane altnurga juurest täpselt, isegi kui auto ei käi, peale seismajätmist voolas vaikselt välja. Seal ei tohiks õlikanaleid olla, ainult kett vist viskab õli sinna? Igatahes nüüd tuleb jälle natsa lammutada ja see koht kuidagi pidama saada.

Pilt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas SanderV »

kui enda mosse mootorit kokku lappasin hakkas ka sealt ajama.. point selles et seal vist mingi 4 nurga ristumiskoht ja seal ei tihenda seda nurka korralikult 2ra kui see otsa tykk sinna valesit kinnitatud..
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas stern100 »

Võtsime klapikambrikaane ja veel ühe julla maha :D Uued tihendid vahel, varsti teen ka klapiregulli ära. PALUN ÖELGE MÕÕDUD, MILLISE KALIIBRI PEAB KÜLMAST/SOOJAST PEAST VAHELE PANEMA SISSE/VÄLJALASKEKLAPPIDELE???

Pilt


Vana mootor klapikambrikaane alt( nukale olid jäljed sisse kulunud nii et näpuga tunda)

Pilt


Ja niisama pildid ilusast loodusest :D
Pilt

Pilt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 124 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitus Postitas Edel »

Klapivahesid mõõdetakse külmal mootoril. Sisselaske vahe on 0,15mm ja väljalaske 0,20mm.
Vasta