26. leht 41-st
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 07 Mai 2015 08:20
				Postitas HendrikR
				irukas kirjutas:Akule valatakse peale ikka destileeritud vett, happe juurdevalamine peaks minumeelest asja tuksi keerama.
Huvitav,poes öeldi,et see pm lahustatud juba ja võib otse sisse valada  

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 07 Mai 2015 09:22
				Postitas tarmo400
				Vett valatakse juurde kui elektrolüüdi tase on langenud aku normaalse töö käigus (või ka ülelaadimise tulemusena).Kui akust on midagi välja voolanud valatakse peale elektrolüüti("lahjendatud" hapet tiheduseni 1,27)
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 07 Mai 2015 13:17
				Postitas irukas
				tarmo400 kirjutas:Vett valatakse juurde kui elektrolüüdi tase on langenud aku normaalse töö käigus (või ka ülelaadimise tulemusena).Kui akust on midagi välja voolanud valatakse peale elektrolüüti("lahjendatud" hapet tiheduseni 1,27)
Jälle targem  

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 07 Mai 2015 17:53
				Postitas SanderV
				tarmo jutt õige
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 15 Mai 2015 18:20
				Postitas HendrikR
				Nonii,uus aku ostetud 

 Seekord 62aH 540A. Kuid paari käivitamisega tõmbab ikka tühjaks...  

  Katuseraam sai ka värvimise jaoks maha võetud.Homme läheb värvimiseks(kui tuleb ilus ilm). Niiet egas midagi,starter juppideks ja vajadusel sealt midagi vahetada/üldse uus panna
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 15 Mai 2015 23:15
				Postitas SanderV
				mitu minti sa käiad seda korraga et paari tõmbega tühjaks läheb 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 16 Mai 2015 00:07
				Postitas Edel
				Starteri puksid võivad läbi olla ja poob võlli kinni. Raske uskuda, et 2 korda sama reha otsa astunud oled. Kui mõõtmiste järgi on see aku nagu korras, proovi leida teine töötav starter. See pole normaalne, et uus aku paar korda starterit keerutades ära kõngeb...
Aga jah, starterit ei tohi aku eluea huvides korraga pikalt lasta. 10 sekundit korraga on ka tegelt palju, aga endal Mosset talvel käiates on ikka päris pikalt lastud...
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 17 Mai 2015 10:29
				Postitas HendrikR
				SanderV kirjutas:mitu minti sa käiad seda korraga et paari tõmbega tühjaks läheb 

 
Paar sekundit 

 Max.10 sekundit.Esimee kord läks lebolt käima.Siis sõitsime pool kilomeetrit parkimismajja pesulasse ja peale seda läks väga vaevaliselt.Lõpuks ainult klõpsus 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 17 Mai 2015 10:46
				Postitas Mutionu
				Uue akuga peaks sellise tee saama ainuüksi starteri peal söidetud, ilma, et aku tühjaks saaks.
Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Eeldusel, et aku on täis ja omab mahtuvust 62 Ah, siis sellest kasvöi poole (30 Ah) ära kulutamiseks pead hoidma järgi 180 amprist tarbijat (starterit) 10 minutit. See oleks 2,5 kw starter, mossel vaevalt, et sellist jõhkardit leiab.. 
See tähendab, et sul pidi kas aku olema juba tühi või on sul kogu aeg mingi jõhker tarbija järgi. Või on lihtsalt starter otsas ja ei jaksa vedada, olenemata sellest kui hea aku sul seal on.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 17 Mai 2015 11:22
				Postitas HendrikR
				Mutionu kirjutas:Uue akuga peaks sellise tee saama ainuüksi starteri peal söidetud, ilma, et aku tühjaks saaks.
Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Eeldusel, et aku on täis ja omab mahtuvust 62 Ah, siis sellest kasvöi poole (30 Ah) ära kulutamiseks pead hoidma järgi 180 amprist tarbijat (starterit) 10 minutit. See oleks 2,5 kw starter, mossel vaevalt, et sellist jõhkardit leiab.. 
See tähendab, et sul pidi kas aku olema juba tühi või on sul kogu aeg mingi jõhker tarbija järgi. Või on lihtsalt starter otsas ja ei jaksa vedada, olenemata sellest kui hea aku sul seal on.
Laadimine toimub nagu jumal juhatab 

 Genekas ise on korras.Juba Pärnu tripil oli käivitusjamad.Nt kui auto töötab tühikäigul,tooreklapp veidi lahti,siis ampermeeter näitab umbes 5.Aga kui tuled sisse panna,siis näitab 10.Aga lõpuks vajub ampermeeter ikka nulli. Hetkel kahtlustame starterit