27. leht 41-st
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 17 Mai 2015 12:29
				Postitas MAZ
				Kui sul näitab -5A siis on ilmselt mingi jama ikkagi laadimisega. Mul hakkas kunagi sama jama ja põhjustajaks oli "tablett" generaatori peal,mis oli koostöö lõpetada otsustanud.  Selle info taustal tundub,et laadimine on nõrk või polegi seda ja siis kogu süsteem töötab,kuni akus voolu. Enne starteri juurde minekut võta generaatorilt, laadimise relee ehk siis tablett maha. Ning proovi oom meetriga ära,kas see pole,mitte lühises.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 17 Mai 2015 17:59
				Postitas HendrikR
				MAZ kirjutas:Kui sul näitab -5A siis on ilmselt mingi jama ikkagi laadimisega. Mul hakkas kunagi sama jama ja põhjustajaks oli "tablett" generaatori peal,mis oli koostöö lõpetada otsustanud.  Selle info taustal tundub,et laadimine on nõrk või polegi seda ja siis kogu süsteem töötab,kuni akus voolu. Enne starteri juurde minekut võta generaatorilt, laadimise relee ehk siis tablett maha. Ning proovi oom meetriga ära,kas see pole,mitte lühises.
+5A näitab. Tablett on korras. Kokkutuleku ajal sai kontrollitud
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 18 Mai 2015 02:01
				Postitas Edel
				Mutionu kirjutas:
Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Hei-hei, pea nüüd! Töötava mootoriga ei tohi akult klemmi lahutada! Seda on küll ja küll foorumites lahatud! See võib (aga ei pruugi) auto elektrisüsteemis pahandusi teha!
Pane mootor käima ja lähituled põlema. Voltmeetriga või testriga peab laadimisvool olema 14,5 voldi ringis. Suurem pinge (16-17V) rikub sul aku kuu ajaga.
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 18 Mai 2015 02:05
				Postitas moskiito
				Edel kirjutas:Mutionu kirjutas:
Kas aku ikka laeb sõidu ajal? vöta töötaval mootoril akuklemm maha, peaks tööle jääma kui laadimine toimib.
Hei-hei, pea nüüd! Töötava mootoriga ei tohi akult klemmi lahutada! Seda on küll ja küll foorumites lahatud! See võib (aga ei pruugi) auto elektrisüsteemis pahandusi teha!
Pane mootor käima ja lähituled põlema. Voltmeetriga või testriga peab laadimisvool olema 14,5 voldi ringis. Suurem pinge (16-17V) rikub sul aku kuu ajaga.
 
ei rikku seal ta midagi kui on originaal jagaja, kui kontaktivaba, siis ei tohi eemaldada aga muidu võid ikka maha võtta, ei keera ta seal midagi pekki 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 19 Mai 2015 21:50
				Postitas HendrikR
				Nonii,sai kah käed õliseks tehtud ja täna sai uue starteri pandud ja käivitub pm ilma vaevata 

 Alguses kui ajasime autot välja,pidime 3 korda käima lükkama kuni käima läks.Ja kui ootasime väljas sõpra,siis kadus autol üldse elekter ära  

 Aint ohukad töötasid.Jamasime tükk aega ja tänu Tarmole(tänama peaks Talupoega,kes andis ta nr 

 )saime elektri tagasi.  Kojamehe süsteem üle vaadata,raadio sisse,põhi üle käia ja siis valmis suveks 
 

Tänud Priidule ka,kes viitsis aidata jõu ja nõuga 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 23 Mai 2015 22:29
				Postitas kassu
				Aga kus kohas on katuseraam?
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 23 Mai 2015 22:43
				Postitas HendrikR
				kassu kirjutas:Aga kus kohas on katuseraam?
Kodus. Tahaks ta üle värvida,aga osad kruvid kinni roostetanud 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 30 Mai 2015 15:13
				Postitas HendrikR
				5 sekki kuulsust 
 

Vahepeal on möödund ka 2000km auto ostu hetkest 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 22 Juun 2015 00:06
				Postitas HendrikR
				
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
				Postitatud: 26 Juun 2015 20:09
				Postitas HendrikR
				Uksepolstrid said valmis,suured tänud Heinole kes valmis tegi 

 Soovitage mürasummutust/pigimatti,mida salongi põrandale panna 
