MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas stern100 »

Pool tundi tagasi vaatasin eemalt Haapsalus Uuemõisa konsumi parklas su aparaatumi üle :D Kuradi kena masin ikka, värv sobib ka mõnusalt :beer
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Sai jah Kiltsi lennukal SR avalaksul käidud. Differ lõpetas töölepingu 3. kiiruskatsel :D. Kahtlustan, et satelliitides viga. Otse sõites toimib, aga rataste kiiruse erinevusel (pööramisel) käivad raksud tagasillast läbi.

Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas moskiito »

oopel rekordit ei soovi doonoriks?
minu ülemusel vedeleb tööjuures üks selline isend.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Vastasin ps
raunts92
Postitusi: 31
Liitunud: 26 Mär 2009 17:07

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas raunts92 »

kuna differ otsas siis seetõttu sõidsidki vaikselt tagasi? :)
muidu näeb väga hea välja!
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Just sellepärast sai jah 70-ga tagasi kulgetud, igas kurvis käisid tagasillast raksud läbi.
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas List_man »

:lol Ma olen isegi samamoodi sõitnud. Aga joppas sul, et nii läks. Said omal jõul koju sõidetud.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas vootele »

Märkasin foorumist tuttavat masinat Veerenni tänaval...
Pilt
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Nägin jah, et keegi sihtis kahtlaselt fotokaga mosset sealkandis :) . Aga ummikus istuda tipptunni ajal on ikka eriline piin, eriti selle masinaga. Hetkel on differ ka poolpidune all. Pühapäeval panin alla selle endise diffri, undab ja kolksub igal käiguvahetusel.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Uuendaks ka teemat vahepeal. Mõned nädalad tagasi panin uue diffri alla. Täitsa korralik asi seekord, ei unda, ega kolksu. Päris palju ringi ka sõitnud ja nagu ikka, mis liigub see kulub. Näiteks on eelmisel aastal vahetatud õõtsapuksidest ühel puksil kummiosa välja punnitanud imelikult ning vajab vahetust. Käivitusprobleemile leidsin ka lahenduse. Asi, mille ma kindlalt välistasin, osutus ikkagi probleemiks - massipuudus. Vedasin massijuhtme otse akuklemmilt käigukastipoldi külge ning nüüd jõuab starter vedada nii sooja, kui ka külma mootoriga. Aga nüüd hakkab ilmnema probleem starteri pendiksiga, iga kord ei võta taha starterit :( . Eriti häiriv asi oli mossega sõites see, et piduriklotsid ees kolisesid, aretasin siis mingid klambrilaadsed asjad sinna vahele ja vaiksemaks nüüd sai veidi. Küsimus ka suurele ringile, et, kas Moskvichide pidurisupportitel käivad ka mingisugused klotsi kinnihoidvad klambrid vms. Need suppordid, mis mina külge panin, olid klotsid supporti külge kinnitatud kahe pika naelaga :o ja muid fiksaatoreid seal ei olnud.

Üleeile sai jälle vanatehnika lustisõidul käidud:

Pilt

Pilt

Ja ka mujal (tänud kasutajale wax pildi eest)

Pilt
Vasta