MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Pool tundi tagasi vaatasin eemalt Haapsalus Uuemõisa konsumi parklas su aparaatumi üle Kuradi kena masin ikka, värv sobib ka mõnusalt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 121 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 121 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Sai jah Kiltsi lennukal SR avalaksul käidud. Differ lõpetas töölepingu 3. kiiruskatsel . Kahtlustan, et satelliitides viga. Otse sõites toimib, aga rataste kiiruse erinevusel (pööramisel) käivad raksud tagasillast läbi.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
oopel rekordit ei soovi doonoriks?
minu ülemusel vedeleb tööjuures üks selline isend.
minu ülemusel vedeleb tööjuures üks selline isend.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Vastasin ps
Re: MZMA 401 1955 TiitS
kuna differ otsas siis seetõttu sõidsidki vaikselt tagasi?
muidu näeb väga hea välja!
muidu näeb väga hea välja!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Just sellepärast sai jah 70-ga tagasi kulgetud, igas kurvis käisid tagasillast raksud läbi.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ma olen isegi samamoodi sõitnud. Aga joppas sul, et nii läks. Said omal jõul koju sõidetud.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Märkasin foorumist tuttavat masinat Veerenni tänaval...
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nägin jah, et keegi sihtis kahtlaselt fotokaga mosset sealkandis . Aga ummikus istuda tipptunni ajal on ikka eriline piin, eriti selle masinaga. Hetkel on differ ka poolpidune all. Pühapäeval panin alla selle endise diffri, undab ja kolksub igal käiguvahetusel.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Uuendaks ka teemat vahepeal. Mõned nädalad tagasi panin uue diffri alla. Täitsa korralik asi seekord, ei unda, ega kolksu. Päris palju ringi ka sõitnud ja nagu ikka, mis liigub see kulub. Näiteks on eelmisel aastal vahetatud õõtsapuksidest ühel puksil kummiosa välja punnitanud imelikult ning vajab vahetust. Käivitusprobleemile leidsin ka lahenduse. Asi, mille ma kindlalt välistasin, osutus ikkagi probleemiks - massipuudus. Vedasin massijuhtme otse akuklemmilt käigukastipoldi külge ning nüüd jõuab starter vedada nii sooja, kui ka külma mootoriga. Aga nüüd hakkab ilmnema probleem starteri pendiksiga, iga kord ei võta taha starterit . Eriti häiriv asi oli mossega sõites see, et piduriklotsid ees kolisesid, aretasin siis mingid klambrilaadsed asjad sinna vahele ja vaiksemaks nüüd sai veidi. Küsimus ka suurele ringile, et, kas Moskvichide pidurisupportitel käivad ka mingisugused klotsi kinnihoidvad klambrid vms. Need suppordid, mis mina külge panin, olid klotsid supporti külge kinnitatud kahe pika naelaga ja muid fiksaatoreid seal ei olnud.
Üleeile sai jälle vanatehnika lustisõidul käidud:
Ja ka mujal (tänud kasutajale wax pildi eest)
Üleeile sai jälle vanatehnika lustisõidul käidud:
Ja ka mujal (tänud kasutajale wax pildi eest)