4. leht 13-st
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 19 Veebr 2013 19:31
				Postitas Urukoer
				Võta süüteluku alt ,kui süüde sees siis klapp avatud,kui keerad välja ,suletud.
			 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 20 Veebr 2013 21:13
				Postitas r384n3
				Daaz-2101 vs Daaz-2140 karburaatorite eelised/puudused oskab keegi välja tuua? Miks eelistada üht teisele igapäevasõidus/kähkusõidumossedel?  

 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 20 Veebr 2013 21:16
				Postitas stern100
				Kiireks sõiduks ikka 2101 täismehhaaniline, kuna seal siibrid suuremad.
			 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 16:04
				Postitas RoTT
				Kiiremaks sõiduks soovitaks 2103/6 koodiga karpat ( 23/24 lõõrid), tavalisel 2101 omal on 23/23 ja vaakumiga on 21/25.
			 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 21:40
				Postitas r384n3
				 
Mis eesmärki punase ringiga märgitud detail täidab? Tegemist siis DAAZ 2140-1107010 karburaatoriga. 

 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 21:45
				Postitas moskiito
				see peaks olema tühikäigu reguleerimiseks.
			 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 21:46
				Postitas viirusboy
				Joonis andis nimetuseks pneumaatiline sulgur
			 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 22:03
				Postitas Urukoer
				Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
 Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil 
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286
Süsteemi lühikirjeldus;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile 1 sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil ja selles punase ringiga märgitud asjanduses). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 23:00
				Postitas r384n3
				Urukoer kirjutas:Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
 Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil 
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286
Süsteemi töö põhimõte järgmises;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
 
Selle karburaatori jaoks veel mingit elektronplokki vaja?  

 
			
					
				Re: Karpast ja  düüsidest
				Postitatud: 21 Veebr 2013 23:09
				Postitas Urukoer
				vaata selle vene lehel on märgitud numbriga 6.
AZLK asub aku juures ja IZ vist oli teiselpool lanzerooni peal.
ohh liskas sellele vaja veel juhtmeid ja seda elektron vaakumklappi.
Üldjuhul kas ta oli masinal peal või mitte.
enamustel ta juba nn väljalülitatud ringist ,kuna teadaolevalt vene lampidega elektroonika ei kestnud.
Ja kui ikka see elektroonika plokk 6 ei toimi siis süsteem sisuliselt lämmatab mootori.
selle asjanduse väljalülitamiseks tegelikult pole vaja muud kui anda vaakum peale sinna punase ringiga torusse. kõik jääb samamoodi toimima aga lihtsalt pole seda nn ekonoomika süsteemi peal