4. leht 12-st
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 27 Okt 2019 23:15
				Postitas Härra Erko
				Juhtmestikuga on ikka omajagu tegemist, proovisin esiteks võimalikult palju nö kuiva trennina ära teha, ehk siis alguses lauapeal niipalju kokku, kui võimalik ja siis mosse külge kruvida. Alustasin siiski mõttetööga ning joonistasin valmis skeemid, mille järgi edasi talitada.
Skeem
 
Põhimõtteline juhtmestiku asetus
 
Nummerdus, siia hiljem lisan juhtmevärvid
 
Alguses tundus, et ei olegi nii palju seda juhtmestikku, paar releed ja juhet siia-sinna 
 
 
Esimene kord, kui ma seda tegin, siis tegin kõik lihtsustatult, massid läksid lähimasse kohta jne. Nüüd otsustasin eraldi paneeli kasuks, kuhu jooksevad kõik massid kokku. Juhtmeid muudkui lisandus ja lisandus.

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 07:22
				Postitas Martin2140
				Ega mosse kere just kõige paremini massi edasi ei anna. Pidin vedama eraldi massijuhtme eest taha auto ja kärutulede massi, kuna kui käru oli järel, siis auto suunakontrolllamp ei põlenud. Mul on tehtud eraldi auto ja käru suuna kontrolllamp kuna suunatule relee seda võimaldas. Selle pärast olen vedanud ka mõned teised massid ette massijuhtme külge. Kui on vaja kindlat massi, siis pead massi aku massijuhtmest võtma.
			 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 15:31
				Postitas Härra Erko
				See klemmliist, kuhu kõik massid kokku tulevad, see saabki ilmselt oma massi akuklemmilt. Nüüd üks küsimus kaasfoorumlastele, mul see vanatüübi süütelukk, esimene kord, kui tahtsin pearelee lülituseks toidet, proovisin vedada juhtme süütelukust. Süüte sisse keeramisel ilusti vool olemas, aga kui nüüd starterit anda, siis kadus vool juhtmelt ära. Lihtsa lahendusena tõin armatuuri alla eraldi lüliti, aga see on ikkagi selline poolik lahendus, tahaks ikka võtmest käima saada 

 Kui kellelgi on lihtne lahendus sellele, andke teada  

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 15:46
				Postitas Härra Erko
				Ühe tagatiiva peaks ära vahetama, aga enne proovin pritse käima saada. Pole kunagi tiiba vahetanud, seega mõned nõuanded ka selle kohta kuluksid ära
 

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 15:57
				Postitas Härra Erko
				Heh, foorumil on kell keeramata 

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 16:28
				Postitas wax
				Härra Erko kirjutas:Heh, foorumil on kell keeramata 

 
Ise oma profiilist paned UTC +2 
 http://www.mosseklubi.ee/foorum/ucp.php?i=165
http://www.mosseklubi.ee/foorum/ucp.php?i=165 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 16:47
				Postitas Härra Erko
				
Ongi UTC +2, suveaja reguleerimine "jah", aga kell 1h ees  

 Mitte et see midagi minu jaoks muudaks  

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 17:22
				Postitas stern100
				Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
			 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 28 Okt 2019 18:01
				Postitas Härra Erko
				stern100 kirjutas:Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
No kindlasti tuleb üllatusi, selleks proovin valmis olla. No kindlasti on mingid nipid, kuidas teha, vana tiivaga on suht iseenesestmõistetav, mis teha tuleb, aga kas uuele tiivale puurin augud sisse ja keevitan läbi(plug weld)? Kui nii, siis mis suurusega auk võiks olla, kas liitepindadele lasta keevituskrunti või midagi muud? Kuidas värskeid detaile korrosiooni eest kaitsta jne. No üks loll suudab alati rohkem küsida kui 10 tarka vastata  

 
			
					
				Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
				Postitatud: 29 Okt 2019 07:14
				Postitas Martin2140
				Proovi süüteluku tagune lahti võtta ja vaata mis sees toimund. Midagi järsku kärssas läbi. Mul on ühe mossemehe soovitusel pandud starterit lülitama relee, muidu võib mingi hetk süüteluku sulama võtma. Pidin panema süütele ka relee, kuna kuu aega ja pidin klemmi süüteluku seest painutama kuna ei andnud korralikult voolu iga asendi peal läbi. Kuu aega mööda ja jälle. Peale relee vahele panemist pole probleemi olnd, ptui ptui.
Tiiva vahele võiks lasta küll midagi. Võiksid proovida kereliimi. Pakendi peal on igastahes kirjas et läbikeevitatav ja jääb veekindel liide. Ise keevitusega pole harrastanud nii et pole saanud proovida. Iluliistud mis ei taha niisama küljes seista liimib küll vägevalt kinni.