33. leht 41-st

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 28 Veebr 2016 11:31
Postitas hard0
Ega need uued osad ka teab mis paremad alati ei ole. Ma ostsin remontkomplekti, kus nõelklapi pesas oli veel treilaastu ja klapi allservas asuv kuul oli niimoodi kinni pressitud, et see ei liikunudki. Alati maksab üle kontrollida kui külge paned midagi.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 28 Veebr 2016 18:08
Postitas Edel
Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste :D ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 28 Veebr 2016 18:25
Postitas HendrikR
Edel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste :D ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Ma võtsin ta lahti,kuna sügise paiku muutus auto jube uimaseks ja mõtlesin,et ehk karpa pesu jne muudaks asja :D

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 29 Veebr 2016 02:09
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste :D ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jah :beer

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 29 Veebr 2016 23:52
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:
Edel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste :D ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jah :beer
Just tihendid ei pruugi pidama jääda väändunud kruvikõrvade pärast. See on põhiline. Kuni õhku vahele ei ime ja ei puterda, mina parem ei puutuks. Minevikus nendega küll jebitud.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 01 Mär 2016 20:34
Postitas Urukoer
Edel kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Edel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste :D ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jah :beer
Just tihendid ei pruugi pidama jääda väändunud kruvikõrvade pärast. See on põhiline. Kuni õhku vahele ei ime ja ei puterda, mina parem ei puutuks. Minevikus nendega küll jebitud.
ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 01 Mär 2016 23:32
Postitas Edel
Urukoer kirjutas: ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.
Olen tavaliselt lihvinud sirgeks. Ei mina julge neid puutuda, materjal jube rabe. Ühe korra murdsin ära, rohkem ei taha. Ehk murdus selleks, et külmalt väänasin, aga noh, tahtsin lihtsalt natuke proovida :D

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 02 Mär 2016 01:33
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:
Urukoer kirjutas: ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.
Olen tavaliselt lihvinud sirgeks. Ei mina julge neid puutuda, materjal jube rabe. Ühe korra murdsin ära, rohkem ei taha. Ehk murdus selleks, et külmalt väänasin, aga noh, tahtsin lihtsalt natuke proovida :D
Jah külmalt väänata ei tohi, kuumaga tuleb tagasi sirgeks pressida.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 02 Mär 2016 20:42
Postitas HendrikR
Täna otsustasin proovida kas läheb auto käima. No ei tahtnud minna...Korra läks,aga gaasi pidi palju tallama et ta jääks käima. Vaatasin kapoti alla. Oh imet,toru/voolik,mis läheb jagajasse, oli ühendamata jäänud :lol Kui sai ühendatud,siis nagu lubas,aga käima ei läinud...starter tegi jubedat häält pealekauba. Mehaaniku sõnavara sai vägagi usinalt praktiseeritud,koguni kolmes keeles :) Segukruvi peaks sättima vist,ujutab üle hetkel

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 02 Mär 2016 20:58
Postitas Urukoer
segukruvi nüüd küll üle ei uputa .