34. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Dets 2014 16:08
Postitas BergIE
Tere! Ei saa kuidagi tööle suunatlesid!? Pirnid põlevad ja on õiged. Ohukad töötavad ja on kuulda ka mingit plõksimist ühedest mustadest releedest. Suunad vaid põlevad, kuid ei vilgu. Ohukate lüliti sai kokku-lahti, ei midagi. Vot selline mure.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Dets 2014 16:33
Postitas stern100
BergIE kirjutas:Tere! Ei saa kuidagi tööle suunatlesid!? Pirnid põlevad ja on õiged. Ohukad töötavad ja on kuulda ka mingit plõksimist ühedest mustadest releedest. Suunad vaid põlevad, kuid ei vilgu. Ohukate lüliti sai kokku-lahti, ei midagi. Vot selline mure.
See must relee peakski olema suunatulede relee. Plastikkarp kunde jalgade juures kuskil. Vanematel oli silindrikujuline relee kellaploki taga. Ehk on selles mure, kui kõik muu õigesti on.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Dets 2014 16:43
Postitas BergIE
Minu isendil on neid lausa kaks tükki. Mustad, veits suuremad kui tikutops, kumerad pealt, sees trükiplaat, kumbalgi kahene pistik ja mass kerest. Üks peaks olema vilgutaja, teine "järgija, kordaja".

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 25 Dets 2014 17:43
Postitas stern100
BergIE kirjutas:Minu isendil on neid lausa kaks tükki. Mustad, veits suuremad kui tikutops, kumerad pealt, sees trükiplaat, kumbalgi kahene pistik ja mass kerest. Üks peaks olema vilgutaja, teine "järgija, kordaja".
Aa õigus, sul juba 90+ aastate tehnoloogia kasutuses. Jah, sel juhul kaks väikest musta releed. Pole ainult neid uusi kuskil liikvel näinud, et varuks võtta.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Dets 2014 17:07
Postitas BergIE
Aega läks aga asja sai. Parasjagu töömahukas otsimine ja viga leitud. See on uskumatu! Üks pistik "roolikatte" all, kahene, millest tulevad kaugtulede vilgutus ja suunatulede toide süüteasendis. Selles oligi kogu viga! Lihtsalt see pistik tuleb valepidi ühendada nii, et sälgud ei ühti, nii lihtne see oligi! Usalda aga kontrolli!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 30 Dets 2014 18:52
Postitas BergIE
Täna sebisin rooli paigaldamise ja toda ümbritseva kolaga. Rooli taga asetsevad asjad ei olatunud kuidagi kokku! Kogu kupatus oli maas ja koostamisel sai too tooli toru valesse asendisse. Suht lihtsalt sai ta õnneks salongi poole tagasi ja paikka. Veits painutasin ka signaali klemme. Rooli sees on "väike rool", signaali rool, onju. Ja seal keskel peal peaks olema mingi kate, mingi pehme asi. Ei mäleta isegi kas oli lahtivõttes. Ei leidnud kusagilt. Avastasin tolles roolis kaks traadist "trukki", millised peaksid kinnitama tolle katte. Järelikult polnudki seda tükki mu autol ja seega otsin sellist asja, mis sinna käib. Kindlasti kellegil on.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 30 Dets 2014 22:40
Postitas moskiito
mul peaks leiduma, homme lähen kiikan varudesse, võin kommi raha eest loovutada

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 31 Jaan 2015 16:40
Postitas BergIE
Tere! Tegelesin kunde poolse istme pesuga ja mis ma leidsin!? Onsee nüüd mingisugune woodoo? Hea, või halb märk? Täna veel igaksjuhuks autosse ei tõstnud!

Pilt

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 31 Jaan 2015 19:53
Postitas Seenior
Vast on kunagi istmekatted peal olnud ja nende kinnitusest pärandus jäänud.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Veebr 2015 17:18
Postitas BergIE
Panin istme autosse. Ja asi läks aina paremaks! Tuli isu tegeleda veelkord karpaga. Ära tüütas see küünalde töö lakkamine. Neid jagus vaid mõneks sõiduks(100m) garaaži ja töökoja vahel. Viimasel korral sain ta isegi suht-hästi tööle, koostöös telefonitsi Partnermossega. Siiski pidi midagi valesti olema! Põhiline viga oli selles, niikui mootori seiskasid, uputas segusiibri korralikult üle. Nõela on 100 korda kontrollitud. Uputas siibri kohal olevast avast. Justkui ühendatud anumad, füüsika tunnist. Ja point oli selles: Ammu karpat lammutades ja kontrollides, vahetasin ülemise ja keskmise osa vahel tihendi. Vana oli suht seakõrv. Uus oli olemas. Naksti paika! Aga to uus oli Žiguli oma. Teadjad teavad, et tihendite vahedel olevatel vahedel, on vahetevahel vahed vahel! Nii see oligi! See koht, kust peab saama õhu tühikäigu emulssiooni süsteem, on Žigullil suletud, temal teistmoodi. Seega augurauaga naksti ja korras! Käivitades oli asi ikka päris jama. Tuletasin meelde Partnermosse soovitatud algseaded kruvidele ja moto jäi tööle. Vets näppimist ja sai veel paremaks, kõrval oli hea kuulata ja ninaga nuusutades hea! Oma enda vigadest on kuradima hea õppida! Ja see suur et see karpa on pikaajaliste tootmistulemuste ning katsetuste najal teinud mulle korraliku praktika ja õppetunni! Tegelikult on mul hea meel. Loodan suvesõidul spetside peenhäälestusele! Edu kõigile!