AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Rooliotsad said ka üle käidud kriitilise pilguga ning neljal said kausid välja vahetatud. Kahel olid puudu kaussi kaitsvad plekkseibid aga need sai asendatud tavaliste,kitsaste seibidega. Vedru igatahes ülemisele kausile liiga tegema ei hakanud. Ning korgi sai peale puurpinki pressina kasutades ja väga eduliselt sai hakkama.
Nüüd vaid käänapoldid puudu,siis saaks juba veerema ja ülevaatusele minna.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Poldid sain kätte,Sassile suured tänud.
Egas midagi,paiad külge,pidurivedelik anumasse,niplid lahti ja ootama,millas nõrguma hakkab. Ajaviiteks tegin ühe toreda abimehe pidurite õhutamiseks.Nimelt võtsin teise korgi,puurisin augu sisse ning paigaldasin rattaventiili korgi külge. Kork peale,käsipump ja ettevaatlikult rõhk sisse. Asi hakkas kohe palju rõõmsamini edenema. Ja esimene tõrge tekkis ka kohe - juhipoolne esimene support hakkas kolbide vahelt õli välja ajama,nendesamade,mis kehvalt sisse läksid. Laiali võttes selgus kurb tõsiasi - mansetid kutud. Ühel tükk väljas,teisel terve milli paksuse rõnga muljunud. Õnn,et varukomplekt ostetud sai. Uued mansetid läksid tunduvalt paremini sisse ja töö õnnistas. Jälle õhutamine ning proovisõidule. Pidurid küll toimisid,kuid minu meelest liiga põhjast võttis rattad blokki. Ju peab õhutama veel.
Ilmnesid veel mõned vead. Tutikas salongikraan tilgub aga seda annab vist tiba peale ka keerata. Esmapilgul tundus nii. Vesi ei lähe 80 peale,termostaat vist otsas. Ja spidokas ka ei tööta. Pluss esimesed amordid tuleb välja vahetada. Nii,et igav ei hakka :)
Aga progress siiski toimub :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas SanderV »

nüd on hea mansettide kohta öelda "me ju ütlesime sulle!" :D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

SanderV kirjutas:nüd on hea mansettide kohta öelda "me ju ütlesime sulle!" :D
Jap aga siiski tuleb ise enamus asju ära proovida :) Usalda aga kontrolli.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Kysimus selline.
Kas Lada 2105-07 peeglialused plastkolmnurgad mosule ka sobivad?
Pildilt näikse päris identne olevat.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 638
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Seenior »

Päris samad lada omad pole,nurk on erinev.Oma mossel jätsin välimised plastid omad,sisemisi lada omi tuli pisut viiliga töödelda,et pessa ära mahuksid,salongi poolt jääb väike pilu silma riivama aga kõik muu sobib.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Kaks nädalat jälle möödas nagu niuh.Aeg lendab.
Sininest sai siis kaks nädalat tagasi maantelegaalne masin. Pidurid olid priimad,erinevusi peaaegu,et polnudki. Aga probleemiks said põlemata kütus ja CO. Peal oli siis kopika DAAZ ja küünlad teadmata ajajärgust. Et siis kordusülevaatus. Panin peale mosu DAAZ-i ja sain tuttavalt laenuks tutikad vene küünlad. Ja probleemid kadunud. Põlemata kütus oli ok ja CO ka ok. Hmh,ok. Küünlad andsin tagasi ja ostsin tutikad NGK-d. Sõitsin miski 70-80 versta maha ning tagasi ülevaatuspunkti. CO-d mõõtma. Tulemus oli viletsam oluliselt,kui vene küünaldega. Oskab keegi kommenteerida?
Ja mosse DAAZ-i kruttisin maha ning jätsin "ülevaatuse" karpaks. Kopika oma läks peale tagasi,sest mosu oma oli kohe väga tuima minekuga. Kopika omaga liigub rõõmsamalt. Aga käivitamisel tuleb starteriga pikka salmi laulda enne,kui käima läheb. Mosse omaga plärtsas kohe käima. Ning kopika oma ei taha tooreklappi ka külmast peast.
Kuna eelmisel korral jäi aega vajaka,siis nüüd võtsin ette salongisoenduse ja tagurpidikäigu tuled. Ei töötanud üks ega teine. Sest voolu ei tulnud peale ja probleem oli kaitsmeploki juhtmeühenduses. Ventikas hakkas rõõmsalt urrama ja tagurpidi manööverdamine on ka pimedal ajal rahulikum :) Ei pea enam kuulmise järgi sõitma. Kaudu minnes sai salongiradikas ka maha võetud ja ära loputatud. Pruuni jama tuli sealt seest välja küll.
Ning tulevikku silmas pidades sai siis tellitud krossiamordid,Solexi karpa ja -38 nukk :) Rallikat ei tee aga pisut erksamat minekut tahaks küll :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Sõidame.
Mootoris,kastis ja tagasillas sai mahlad ära vahetatud. Ja mootorisse sai kokteil tehtud - 4L Kamazi õli ja 1L Mobil Rally 3000. Kuskil tuhat-kakstuhat kilti sõitu,uus filter ja uus liiter Mobilit otsa...ning nii üsna mitu korda. Ehk saab mootori seest puhtaks enne,kui uued nukad-karpad peale panna.
Tegelt mure ka.
Praegu peal kopika DAAZ ning käivitamine on sooja mootori korral liiga pikk protsess. Ja gaasi andes on alguses tühi koht sees,vaata,et sureb väljagi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Nii,sinisel kaanetihend kutu.Ajaloos on sel korra see töö juba tehtud,seega peaks protsess kõigi eelduste kohaselt valutum olema,kui AZLK-l oli.
Aga vot kuram ei mäleta enam,kui tugevalt njuutonvõtmega mutrid kinni tuli tõmmata. Saab keegi vihjet anda?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitus Postitas partnermosse »

Muhulane kirjutas:Nii,sinisel kaanetihend kutu.Ajaloos on sel korra see töö juba tehtud,seega peaks protsess kõigi eelduste kohaselt valutum olema,kui AZLK-l oli.
Aga vot kuram ei mäleta enam,kui tugevalt njuutonvõtmega mutrid kinni tuli tõmmata. Saab keegi vihjet anda?
90-100 N m
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta