38. leht 59-st
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 23 Okt 2015 19:36
				Postitas Jossu
				kas iz.il see märgi osa keskelt väiksem pole?
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 23 Okt 2015 19:46
				Postitas Muhulane
				Vana märk on hoopis teise kujuga ja suurem
 
Siis on variant veel,mida hiljem värvituna kasutati kombidel.Juba väikese märgiga
 
Järgmine,väikese märgiga variant
 
AZLK kasutas ka sama võret

 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 10 Nov 2015 11:33
				Postitas Muhulane
				Jätkuvalt sinise kallal.
Ära said vahetatud amordid ja tagumised vedrupuksid,pluss esisilla stend. Amortideks panin Plaza Extreme-id ja just kakrass asjad. Ei ole liiga pehmed ja ei ole ka liig jäigad. Tüki jama oli tagumiste amortide paigaldamisega,kuna polüretaanpuksid tegid paigaldamise keeruliseks. Eriti ülemiste kinnituste juures. Lõpuks ei jäänudki muud üle,kui tuli ülemised kronsteinid kere küljest lahti keerata ja ülemine osa laua peal kokku panna. Ja vaseliin on ikka üks kuldaväärt mögin 

 Ilma selleta poleks amorti kronsteini vahele saanudki.  Esimeste amortide vahetus sujus tõrgeteta,isegi vanad keerasid ilusti alt ära. Ja kaudu minnes sai siis sillastend ka ära tehtud. Peale rooliotste vahetust panin kodus kokkujooksu latiga paika ning stendis selgus,et päris täpselt tuli see töö välja.
Nüüd siis jälle sõidurõõm 

 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2015 09:20
				Postitas Muhulane
				Paar küsimust suurele ringile - kas uuema aastakäigu Iževskile võib H4 kohe ette panna või tuleb relee vahele panna? Ühe autoosade kaupmehega tekkis diskussioon ja tema väitis,et uuematel Iževskitel on relee vahel,osta vaid elemendid koos pirnidega ja pista ette.
Ja mis asi tekitab esisillas kolinat? Siuke mossele iseloomulik kolin.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2015 10:33
				Postitas sass
				Kohe võib ette panna... Sõltuvalt esitule laternast on sul vaja kas P43T või P45T kinnitusega H4 pirni. Releed on neil tehasest vahel ja pistik kattub H4 ja R2 omavahel täielikult.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2015 15:33
				Postitas partnermosse
				Muhulane kirjutas:Ja mis asi tekitab esisillas kolinat? Siuke mossele iseloomulik kolin.
Mitu asja võivad olla- õõtsa-, stabikavarda puksid....
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2015 18:52
				Postitas BergIE
				Piduriklotsid? Need ka kolisevad.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2015 22:05
				Postitas Muhulane
				Puksid said ülevaatusel kriitiliselt üle käidud. Enne sai kolina kulunud amortide kaela ajada aga nüüd on küll nõutu olek. 
Tea kas klotsid ikka nii mehiselt kolisevad?
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 13 Nov 2015 11:12
				Postitas moskiito
				Muhulane kirjutas:Puksid said ülevaatusel kriitiliselt üle käidud. Enne sai kolina kulunud amortide kaela ajada aga nüüd on küll nõutu olek. 
Tea kas klotsid ikka nii mehiselt kolisevad?
kolisevad ja veel kuidas 

 eriti kui läbi aukude sõidad
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
				Postitatud: 13 Nov 2015 13:58
				Postitas Lepik
				Oled sa kindel ,et kolin just esisillas ? Piduriklotsid on ka minul kolisenud, aga palju rohkem käis närvidele kolin ,mida tekitas detail, mille
külge kinnituvad käsipiduri trossid. see asetseb täpselt käigukasti tagumise otsa all. Detaili ja käigukasti otsa vahel vaid 1-1,5 cm.ja iga väiksemagi teekonaruse puhul tagusid nad omavahel kokku.
 Kui mul sellest kolinast villand sai , tõmbasin teibiga kummituki ümber selle detaili.
     Ja kui see ka ei aita ,siis pead ikka tühjad pudelid istme alt välja võtma. 
