5. leht 6-st

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 19:49
Postitas sass
Jah, doonoril ilus sinine sisu - ka mina näen sellist esimest korda.

Täna sain igatahes doonori käima, läks poolest pöördest - süütepooli küljes oli üks üleliigne juhe, mis läks kuskile karpi (otstarvet ei tea). Loomulikult sai tehtud ka prooviring, mis näitas, et mootoriga probleeme pole, kuigi süüde oli täpselt paika reguleerimata. Klapid tahaksid samuti reguleerimist ja kett pingutamist - õnneks on need lihtsad tööd. Samas veermik ja roolisüsteem ei kannata üldse kriitikat, võrreldes 2140-ga. Lisaks leidsin, et all oli mingi teine käigukast, mitte 412 enda oma (võib-olla oli 408 oma, nii täpselt ei vaadanud) - käigud lülitusid ka üpriski kergelt ja näiteks Ladale omaselt täpselt.

Doonorit lammutades avastasin, et kere on liiga heas seisus, et varuosadeks teha - kogu põhi mastiksiga tehtud ja tugev, rooste praktiliselt autol puudub. Vaja on vaid kahte ust ja veidi tungrauaga abistamist (uksepost oli natuke sissepoole tulnud), et masin korda saada väliselt. Mõtlesin, et teeks parem selle 412 korda... Mis klubilised arvavad?

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 20:47
Postitas carrec
Minu sümpaatia on kogu aeg kaldunud 412-ne poole, mina jätaks 412-ne lõhkumata, see on sul korraliku kerega auto. Minu arvates on see doonor 412 sul tunduvalt paremas seisus kui 2140.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:13
Postitas RoTT
Võiks minuarust , kui 412 peale lähed , sellele 2140 esiosa panna ja need vanemad uksed , isiklikult selline esiosa nagu sellel IZ-il on väga ei meeldi.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:35
Postitas Gun
RoTT kirjutas:Võiks minuarust , kui 412 peale lähed , sellele 2140 esiosa panna ja need vanemad uksed , isiklikult selline esiosa nagu sellel IZ-il on väga ei meeldi.
Kuidas ARK sellesse suhtub, kui ühe mudeli nina ja teise tagumik? Või on nendel poogen, peaasi, et turbot ega sportrooli poleks ja kerenumber klapiks?

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:40
Postitas RoTT
Ei ole eriti kursis ,aga ei tohiks midagi teha kui kerenumbrid ja asjad ok , nende jaoks mosse on mosse :D vist..?

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:40
Postitas carrec
Kusjuures sellised ülemineku autod on reaalselt olemas olnud, foorumlane thehank võib rääkida pikemalt, temal oli selline.

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:46
Postitas TheoK
Ütleks omaltpoolt, et kui juba 2140-ga alustasid jätka ka samas vaimus ;)

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 21:51
Postitas M410
carrec kirjutas:Kusjuures sellised ülemineku autod on reaalselt olemas olnud, foorumlane thehank võib rääkida pikemalt, temal oli selline.
Täpsustuseks ütleks, et carrec pidas silmas ikka vist Thahenk-i nimelist tegelast.
Ma ei tea veel ühtegi mosseklubi liiget, kes oleks omale kasutajanimeks "lõngaviht" (the hank- ingl. k.) pannud :)

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 22:06
Postitas carrec
Aitähh parandamast, kiiruga läksid jah tähed segamini. Kuid postituse sisu jääb samaks! ;)

Re: AZLK 2140 1979 sass

Postitatud: 01 Juun 2009 22:11
Postitas sass
Vastuseid jube palju vahepeal tulnud. :D

Ega siis 2140 kohe maha ei kannaks - see jääks natuke kauemaks seisma. Lihtsalt jätaks selle 412 jupitamata ja hakkaks sellega kiiremini tegelema, sest lootus on see varem valmis saada. :)

Isiklikult meeldib rohkem 2140, just disaini mõttes, aga kui 412-le panna 2140 esiosa, siis võib ka sellest asja saada. Samas tuleb üle värvida nii või teisiti mõlemad autod, aga 412 värvi võiks mõne teise valida, beež ei ole just väga ilus. Tuleb katsetada. :D Aga enne veel, kui seda katsetan, küsin, ehk on kellelgi üle 412 kundepoolseid uksi?

Ja ilmselt teen 412 mingi hetk nüüd ka uue teema, siis ei ole kõik segamini.