5. leht 59-st
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 20:05
				Postitas Muhulane
				moskiito kirjutas:Radikatest nii palju et sa pead vaatama mis süsteemi jaoks teine on. Neid on kaks erivevat, üks on selline kust voolik tuleb salongi väljalaske kollektori alt ja teine sisselaske kollektori pealt, sealt ka väike erinevus, kuid mitte katastroofiline, nii üht kui teist saab mõlemal juhul kasutada, tuleb natuke vaeva näha. Suurim erinevus on ribide arvus ehk siis mitu kihti ribisi radikal on. Kui on kolm kihti, siis on see mõeldud külmemasse kliimasse ja kui kaks kihti, siis troopilise kliima tarvis. Mõlemad mahuvad samasse korpusesse kuid ainult selle õhema varjandiga jääd külmakätte talvel, ta ei jaksa lihtsalt salongi soojaks kütta kui väljas korralikud külmakraadid.
 Too pidurivõimendi on vanem varjant, suht problemaatiline leiutis venelastelt, kui jamama hakkab, siis teeb seda nii kaua kuniks kas saad uue või viskad vahelt välja.
Tänud 

Ise ei oleks selle peale tulnud,et ka kliimavööndite jaoks mosule erinevaid radikaid tehti. Pilt selge,nüüd teab,millist otsida.
Pidurivõimendiga ka asilugu selge. Kuniks töötab,senikaua jääb peale.
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 20:08
				Postitas Muhulane
				hard0 kirjutas:1972 Aasta varuosakataloog näitab, et paisupaagi asemel on lihtsalt ülevoolu tarvis voolik, mis liigse vedeliku vasta maad laseb. Kuna 426 ja 427 on üks kere siis 426 puhul kinnitub radiaatori kõrvale õli peenfilter. 427 puhul on see kinnitus lihtsalt rudiment.
Pidurivõimendi kohta võib lihtsalt öelda AZLK 412 (eraldiseisev) pidurivõimendi. IZidel kasutati ka mingi ajavahemik kuid hiljem pandi juba 2140 oma, kus peasilinder ja võimendi on ühe üksusena.
Pidurivõimendi kõrval käis originaalis aknapesupaak vist? Kuskilt pildilt on meelde jäänud.Praegu pole pesupaaki kuskile seatud.
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 20:28
				Postitas Muhulane
				Mõte on panna ka mootori nn."õlituli",mis õlirõhu tõustes ära kustub. Aga vot siin juba nõuandeid tarvis 

 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 22:11
				Postitas Edel
				Muhulane kirjutas:Mõte on panna ka nn."õlituli",mis õlirõhu tõustes ära kustub. Aga vot siin juba nõuandeid tarvis 

 
Isegi olen mõelnud panna 2140 manomeetrile lisaks ka lamp. Kui ma olen aru saanud, et 2140SL on piduritule kontrollamp olemas ja mootorid suures osas 427-ga samad, peaks ikka saama? SL-l manomeetrit armatuuris pole, on ainult lamp? SL-i mehed, vaadake omal üle, mis ja kuidas, panen ka omale info kõrvataha...
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 22:30
				Postitas Seenior
				SL-il on õlirõhuanduri kohale pandud õlitule andur,kui soovid lisaks manomeetrile ka tuld,siis kõige lihtsam on anduri kohale keerata kolmik ja selle külge nii tule kui ka kella andurid(tule jaoks on muidugi ka eraldi juhet vaja),tulukesele koha valid  ise. Mis puutub salongiradikasse,siis neil pole regioonidega suurt pistmist, N-liidus komplekteeriti ja jaotati autosi enamasti juhuslikkuse põhimõttel.Kolmerealise asemel kaherealist oli ju lihtsam-odavam toota ja nii ongi enamus lõpuaastate autod kitsa radikaga.Kui talvel sõita ei plaani,aitab õhemast küll.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 08 Nov 2014 22:40
				Postitas Muhulane
				Seenior kirjutas:SL-il on õlirõhuanduri kohale pandud õlitule andur,kui soovid lisaks manomeetrile ka tuld,siis kõige lihtsam on anduri kohale keerata kolmik ja selle külge nii tule kui ka kella andurid(tule jaoks on muidugi ka eraldi juhet vaja),tulukesele koha valid  ise. Mis puutub salongiradikasse,siis neil pole regioonidega suurt pistmist, N-liidus komplekteeriti ja jaotati autosi enamasti juhuslikkuse põhimõttel.Kolmerealise asemel kaherealist oli ju lihtsam-odavam toota ja nii ongi enamus lõpuaastate autod kitsa radikaga.Kui talvel sõita ei plaani,aitab õhemast küll.
Kas tuleanduril mingi konkreetne mark ka on? Teab siis õiget asja vaadata-osta.
Sobivat kolmikut,kui sellist on ka eraldi müüa?
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 09 Nov 2014 11:56
				Postitas Seenior
				Anduriks sobivad MM102,MM111,MM111-A,MM111-b,sobiva kolmiku leiad GAZ 53-lt, Volgal on vist ka sama kolmik samal otatarbel kasutusel.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 09 Nov 2014 12:02
				Postitas Muhulane
				Seenior kirjutas:Anduriks sobivad MM102,MM111,MM111-A,MM111-b,sobiva kolmiku leiad GAZ 53-lt, Volgal on vist ka sama kolmik samal otatarbel kasutusel.
Tänud 

 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 09 Nov 2014 19:10
				Postitas Muhulane
				Küsimus - kas 408 "kalasaba" tagatiivad 427-le sobivad? Visuaalselt piltidelt vaadates nagu peaks sobima...?
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 09 Nov 2014 19:50
				Postitas TALUPOEG TALUJA
				Muhulane kirjutas:Küsimus - kas 408 "kalasaba" tagatiivad 427-le sobivad? Visuaalselt piltidelt vaadates nagu peaks sobima...?
Sobib,sobib.