AZLK 2140, 1978 BMC211

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas Edel »

indrek06 kirjutas: Pilt
Kummaline,kas sellel isendil juba tehasest tulles raadiot armatuuris ei olnud ja auk oligi kinni?
Näidikud inglisekeelsed,ehk siis võib olla eksportvarjandiga tegu.
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Raadio auk oli tühi ning sinna oli ise mingisugune vakstutükk liimitud. :) Jäi veel mainimata, et selle "tuuning" käigukanginupu asemele panin originaalnupu tagasi.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Vahepeal olen veidi nokitsenud ja roostet eemaldatud ning värviparandusi teinud. Sain selle suure mõlgi ka juhiukselt enam-vähem välja. Sai veel roostet juhiukselt eemaldatud ning uks kuni lingini üle värvitud. Uks nüüd kerest veidi tumedamat tooni, kuid vähemalt pole enam roostes ja mõlkis.
Viimasel ajal oli probleeme näidikuploki valgustusega. Sai siis armatuur maha kistud ning uurima hakatud. Tuli välja, et 2 pirni olid pesast lahti põrunud ning 1 sootuks läbi põlenud. Läbi põlenud pirn sai välja vahetatud ning lahtipõrunud pirnid õigele kohale tagasi pandud. Väike proovimine ning spidoploki valgustus töötas taas. Kuna armatuur oli juba maas, siis kasutasin juhust ja ühendasin tahhomeetri valgustuse spidoploki valgustuse lüliti alla. Pärast sai armaka alune tolmust puhastatud ning armakas omale kohale tagasi pandud.
Mõned nädalad tagasi hakkas süütepooli variaator ka jamama. Õnneks leidsin garaažist uue süütepoole koos variaatoriga ning see rändas ka autole külge. Eile sain veel uue süüteluku - tänud ivorturb12'le!
Muidu auto sõidab väga hästi ja viimasel ajal ainult kalland ja talland. :D
Viimati muutis indrek06, 26 Okt 2010 18:24, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

krt, mind alati on huvitanud, kuda neid tahhokaid ühendatakse vene autodele..
miski juhe tuleb vist jagajast? Ja kuskilt tuleb vool?

Ilus mosse, kuidagi hästi säilinud, need roostesed kohad on suht tavaline, aga kaugelt vaadata päris hea :beer
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

mario kirjutas:krt, mind alati on huvitanud, kuda neid tahhokaid ühendatakse vene autodele..
miski juhe tuleb vist jagajast? Ja kuskilt tuleb vool?

Ilus mosse, kuidagi hästi säilinud, need roostesed kohad on suht tavaline, aga kaugelt vaadata päris hea :beer
Impulss juhe tuleb jagajast või süütepooli miinus klemmi alt vedada, voolu võtsin mina ühe kaitsme alt ning massijuhtme ühendasin ühe armakat kinnihoidva poldi alla. Sai segane jutt, aga ehk siit saab paremini aru:
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=4176

Hetkel on käimas keretööd. Natuke olen juba põhja siit-sealt keevitanud. Tuleb veel lappida juhipoolset tagumist poolraami, pagasniku põhja, tagumiste rattakoobaste ääri, tuleb teha kõik uued tungikohad jne.
Praeguseks on mõlgid välja pahteldatud, värv matistatud, kõik roostekohad haljaks lastud, roostesurmaga töödeldud ja krunditud.
Eelmisel esmaspäeval sai linnast toodud uued küljekarbid:
Pildil on karbid veel selle "kaitseõliga" koos
Pilt
Pilt
Pilt

Kui keevitustööd valmis, siis ostan krundi ja värvi ka ära. Värviks tuleb siis salatiroheline. :)
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

Ladale on keretükid ikka jõhkra hinnaga.. kuidas kommenteerid mosset? vaatan, et karbid on isegi suht inimliku hinnaga.. :P
ilus asi :)
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas Killa »

mario kirjutas:Ladale on keretükid ikka jõhkra hinnaga.. kuidas kommenteerid mosset? vaatan, et karbid on isegi suht inimliku hinnaga.. :P
ilus asi :)
Ma imestasin just ,et nii kallid karbid :lol
Ise sain poe uued karbid ladale 120kr tükk, bensiini paagi alune jupp 40 ja siis see esitiiva nurk ka 40. Jäi minust poodi veel üks vaheleht karbile 40kr ja siis 05-07 tagatiib, hinda ei mäleta.
Eestis õnneks on veel poode mis pole suure kasumi peal väljas. :) Poeks siis Märjamaal tavs :)

Aga mosse suht kobe, ise vaataks sellise merevaigust nupu sinna, millel karbi või midagi sees :)
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

Märjamaal pidavat üldse head poed olema.. Tartus on kaks poodi, tuntum neist ülo äri, kus tiibade eest küsiti jalg ja muude luukide eest käsi.. ehk siis rahasse panduna tiib 400, kapott ligi 1000 ja stanged kasutatuna 1500 :waah
a noh, teine pood on inimlikum, 800 eest vähemalt pakkusid uut stanksi ja logarid maksid alla 100 eegu.. :P

krt, üha enam olen veendunud, et ma tahan just 2140't :P SL oleks eriti ideaalne..

Jõudu sulle Indrek..
anna andeks, et solgin, kuid se näeks päris kobe välja - vana auto24 kuulutus
Pilt
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Killa kirjutas:
mario kirjutas:Ladale on keretükid ikka jõhkra hinnaga.. kuidas kommenteerid mosset? vaatan, et karbid on isegi suht inimliku hinnaga.. :P
ilus asi :)
Ma imestasin just ,et nii kallid karbid :lol
Ise sain poe uued karbid ladale 120kr tükk, bensiini paagi alune jupp 40 ja siis see esitiiva nurk ka 40. Jäi minust poodi veel üks vaheleht karbile 40kr ja siis 05-07 tagatiib, hinda ei mäleta.
Eestis õnneks on veel poode mis pole suure kasumi peal väljas. :) Poeks siis Märjamaal tavs :)

Aga mosse suht kobe, ise vaataks sellise merevaigust nupu sinna, millel karbi või midagi sees :)
Endal vajus ka suu lahti, kui nende karpide hinda nägin. :o Ise olin arvestanud nii 150-200 krooniga ühe karbi eest. Kuuldavasti pidi ka Volgas olema küljekarbi tükihind 250 eek - ega siis Autokroon ka kehvem olla taha. :lol

Merevaigust käigukanginupp pakuks küll huvi, kui kellelgi on sellist pakkuda või teab kust saada, siis võib teada anda. :)
mario kirjutas: .. kuidas kommenteerid mosset?
Ise olen oma mossega väga rahul - saab millegi peal kätt harjutada ning tehniline taip ka areneb. :D
mario kirjutas: Jõudu sulle Indrek..
Jõudu tarvis! :beer
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

mul on merevaigust nupp sulle pakkuda, kuid tegu on GAZ-53 pealt võetud suure nupuga.. Krabi on sees. :) Püüan sulle miskit pilti manada.. diameeter on 6cm, kõrgus 5.5.. paras käe järgi, oli endal Siksi pealgi korra ja praeguses autos.. :D Hea on käiku küll vahetada.. :D
aga ma arvatavasti seda enam autos ei kasuta, minu käpa jaoks on sutsu suur. :D
Vasta