Gustav kirjutas:Püüdsin sellest arutelust küll eemale hoida, kuid tunnen, et pean siiski ka oma arvamust jagama. Mosse võis end igapäevasõidukina õigustada veel 15-20 aastat tagasi, aga ajad on edasi läinud ning nii on ka infrastruktuur sammukese võrra arenenud. Teed on head, kiirusepiirangud kasvavad, nagu ka liiklusvoolu kiirus. Mosse on minu silmis auto, millega sõidad maale mõnel kruusateel 80km/h ilma et peaks muretsema, et mõni plastikvidin põhja alt lendu läheb või mis iganes. Oma vaatevinklist vaadatuna otsustasin autot just seepärast vahetada, et sageli on vaja sõita Kuressaare ja Tallinna vahet, mis on päris korralik ots. Suvisel kokkusaamisel näitas elu, et mossega nii pikkade otsade tegemine pole just kuigi lõbus. Olgu, ta on lõbus, aga võib-olla kord aastas. Mis veel igapäevasõiduki kohta öelda..talvel tahaks ikka soojas keskkonnas rooli keerata. Ning veel...mina ootan igapäevasõidukilt töökindlust, mida Mosselt kahjuks alati oodata ei saa. Jah, tema jupid on odavamad, see-eest neid peab ka tihedamini vahetama.
Minu 2 senti
Gustav
siis on asi selge Gustav miks sa müüa soovid
kui soovid mugavust, siis on lääne masin parem kl, talvel soojem jne. jaksu sul tema müümisel ning loodame et ta saab korraliku omaniku
Palju oleneb, kui suur on su aastane läbisõit ja milliseid teid põhiliselt sõidad. Minu jaoks on näiteks mõeldamatu pidada mosset talve oludes Haanja kuplite vahel igapäevasõidukina. Väga ruttu tüdinin niimoodi mossest ära kui pean iga päev muretsema, kas jõuan viperdusteta sihtpunkti või mitte.
minu astane läbisõit liigub vaikselt juba 30k kanti, praeguseks on juba läbi sõit 15k pärast auto ostmist. Igal ühel omad huvid ja prioriteedid. MInul huvi mosse vastu ja täiustada masinat sedasi et temaga oleks ka talvel soe rooli keerata.
Ah jaa, manks kle, sa muretse vähem ja sõida, siis ka autod koos püsivad
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.