6. leht 40-st
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 26 Veebr 2012 17:58
				Postitas wax
				Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus 

 
Jah esimesed umbes 50km oli kõik ok, siis otsustas üks silinder mitte enam töötada. Kuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. Märjamaal lisakatse järjekorras vahetasin küünlaid ja juhtmeid ning jõudsin järeldusele, et üks küünlapiip ei tööta. Varupiipu kaasas polnud, ja sai siis kuidagimoodi 3 pütiga ikkagi finishisse jõutud 

 Kütust läks garaazist garaazini paagitäis pluss 30 liitrit.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati 

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 28 Veebr 2012 22:15
				Postitas kriss-sten
				Kena auto 
 
  
 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 28 Veebr 2012 22:22
				Postitas TALUPOEG TALUJA
				wax kirjutas:Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus 

 
. kõik ok, sKuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. 
Muidu oli lahe üritus, nagu alati 

 
No sellepärast ma keevitan oma autodel kõik jakud julmalt kinni,et ei oleks teel jamasid ja saaks korralikult sõita....
 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 28 Veebr 2012 22:49
				Postitas stern100
				TALUPOEG TALUJA kirjutas:wax kirjutas:Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus 

 
. kõik ok, sKuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. 
Muidu oli lahe üritus, nagu alati 

 
No sellepärast ma keevitan oma autodel kõik jakud julmalt kinni,et ei oleks teel jamasid ja saaks korralikult sõita....
 
No ma ei tea... sõidan ise rahvarallit ning isegi sügavates vagudes kruusatee peal hüpates ei tule sumpa alt ära 

 Mida teie siis teete. Tuleb lihtsalt sumpa jõuga põhimõtteliselt vastu tõmmata. Lihtsalt siis eemaldamine ja tagasipanek väheke raskem kui muidu, kuid püsib ilusti all.
 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 00:25
				Postitas Manks
				wax kirjutas:Killa kirjutas:Märjamaal jätkas meeskond sõitu 3silindri peal kahjuks, aga mosse ise küll paistis aus 

 
Jah esimesed umbes 50km oli kõik ok, siis otsustas üks silinder mitte enam töötada. Kuna teed olid alguses päris treppis ja raputas mehiselt, siis rebenes millalgi enne lõunapausi keskmine summuti kinnitus lahti. See tõmbas omakorda tagumise summutitoru ühenduskohast klambri vahelt lahti. Leidsime kuskil mõisa juures kõrgema koha, kuhu sai auto trepile ajada, ning õnnestus traadiga sumps põhja külge tõmmata, ning tagumise jupi viskasin pagassi. Märjamaal lisakatse järjekorras vahetasin küünlaid ja juhtmeid ning jõudsin järeldusele, et üks küünlapiip ei tööta. Varupiipu kaasas polnud, ja sai siis kuidagimoodi 3 pütiga ikkagi finishisse jõutud 

 Kütust läks garaazist garaazini paagitäis pluss 30 liitrit.
Muidu oli lahe üritus, nagu alati 

 
Seda kohta ma isegi nägin. imestasin, et mis sa seal passid, ja kallist aega raiskad. Kuna sa kinni ei pidanud, siis püüdsime ise niigi haledalt kaotatud aega tagasi sõita 

 Vabandust, et me seekord abivalmid polnud, enamus mu energiast läks käikude vahetamisele 

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 09:07
				Postitas wax
				Manks, seal polnudki abi vaja  

 Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka  

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 10:50
				Postitas moskiito
				wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja  

 Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka  

 
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu 

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 11:49
				Postitas stern100
				moskiito kirjutas:wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja  

 Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka  

 
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu 

 
Olgem ikka inimesed. Enda rallikale tegin vanast transportöörlindist tripid, mis kannatava dseda suurt pinget, kui sumpa on vastu põhja surutud. Traadiga ei ole just kõige viisakam lahendus 

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 13:03
				Postitas moskiito
				stern100 kirjutas:moskiito kirjutas:wax kirjutas:Manks, seal polnudki abi vaja  

 Küll siis oleks kellegi tee äärde vehkima pannud. Stern, mul tagumine pütt veel presendist originaaltrippidega põhja küljes. Need mädand kaltsud rebenesidki sellise raputamise peale ära. Nüüd tuleb tänapäevased kummist aasad panna ikka  

 
wax, kasuta traati, see alati peab vastu, minul pidas terve tee korralikult traadiga kinnitatud summuti all vastu 

 
Olgem ikka inimesed. Enda rallikale tegin vanast transportöörlindist tripid, mis kannatava dseda suurt pinget, kui sumpa on vastu põhja surutud. Traadiga ei ole just kõige viisakam lahendus 

 
kes sinna põhja alla ikka vaatab sõiduajal  

 
			
					
				Re: AZLK 412IE -74 wax
				Postitatud: 29 Veebr 2012 13:52
				Postitas wax
				Traat kulub aja jooksul ära ja läheb ikkagi katki. Parim jah transportöörlint või õiged kummist tänapäevased summutitripid. Mootor ja kast on kah patjade peal ja mängivad, samamoodi peab summuti mitte just väga jäigalt olema, et ta ikka kestaks mitte kusagilt lahti väänaks 
