AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tegelt oleks vaja teada millest liim teibil koosneb ja mis seda lahustab.... aga seda ei saa vist kuidagi teada. Võibolla ärisaladus isegi.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Õhtust!
Täna sain natuke mahti ja ronisin treipingi taha. Proovisin järgi teha seda eetrikäivituse pihustit. Sai natuke leiutatud ja asja lihtsamaks tehtud enda jaoks. Kahjuks panin ühe kohapeal pisut mööda,ehk tööde järjekord nii täpse asja puhul.... Viimase oleks pidanud puurima trelliga,mitte treipingis. Katsetasin ka asja aga midagi head polnud,sest kui auk sees 2.1 ja kaks auku otsas-1mm.( kokku kaks) + veel oma praak= sama hästi,kui oleks otse torust lasknud... :D
Kahjuks kodus peenemat puuri kui 1 mm. polnud. Oli peotäis Ostast ostetud rauapuure aga need millegipärast nii haprad,et lausa näpu vahel purunesid. Järsku mingid plastiku või hambapuurid vene ajast. Peab hästivarustatud poodi külastama. Kahtlustan,et järsku suudan 0.6 mm. augu kuidagi sisse puurida väikse trelliga. Kunagi sain 0.8 proovida,kui tegin Volga karburaatori düüsi. Selle töö jaoks oleks pisikest lauapuurpinki vaja. Seda aga pole. Esmalt katsetan ühe väikese trelliga.
Nojah,selline siis esimesel korral:

Pilt

Järgmise teen sentimeetri lühema ja ka panen 10x1 mm. vindi. Kollektoris küllalt õhuke sein,võibolla abiks. Ja üldse oleks asi lihtsam teha,kui õige näidis ees. Ise aretades kohe esimese korraga ei õnnestu.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Muhulane »

Ega need alla 1mm puurid teab,mis tugevad ole aga päris puded need kohe kindlasti pole. Näpu vahel purub ära jah aga ikka jõuraasuga koos. Ja võta neid puure kohe peoga,sest trelliga puurimine nähtamatu mõõduga nõuab praktiliselt liikumatut kätt.
Ning müüakse trellile rakist,mis moodustabki "vaese mehe puurpingi" :) Eelmises laevas oli selline ja ajas asja ära küll täpsema töö puhul.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No need olid ikka maru pudid. Mul oli samasugune veneaegne puur ja see on siiamaani terve. Ei surunud suurt peale ega midagi. Täiesti arusaamatu asi. Eks jah,raban hulgim puure. Mul kuskil riiulis väike trell HORSE ED 004.... Üks härra andis remontida ja pärast ütles,võta omale. :) Sellega vähe kindlam lasta,pisut väiksem kui teised. Peenikese puuriga lastes peaks tööriist ka väiksem olema.
Kitsas on ka pronksi kuuskandiga. Paar juppi on olemas 10 mm. Siis on otsas. Mingit 17-19 mm.on aga see on liiga ränk. Üldse selle värvilisega kitsas. Vanad varud on lõppemas. Rauast võiks ka teha aga peenikesi auke on raske puurida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas moskiito »

heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

moskiito kirjutas:heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval :D
No nüüd ei olegi mida ei saaks,raha lihtsalt pole... :lol
Ja muidugi on teine asi ka- kas tasub. Kui pea-aegu on komplekt koos siis ei tasu järgmist komplekti osta,vaid tuleb asi komplektseks koguda. Mängu ilu peab ka jääma sõber. :)
Aga kui kolad kuskil siis võid küsida pihustit küll. Mõne vana mootori küljes võib selline olla küll kollektoris. Ei pea olema Perkins,võib suvaline diisel olla. Siin meil kodumail isegi võib mõne rondi küljes seista aga keegi ei tunne seda äragi. Eriti tasuks vaadata vanu Ford Transiteid, mitme sellise küljest olen saanud pea-komplekti eetrikäivitust Viso F-27 kokku+ osa pulki tagavaraks.

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas partnermosse »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
moskiito kirjutas:heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval :D
No nüüd ei olegi mida ei saaks,raha lihtsalt pole... :lol
Ja muidugi on teine asi ka- kas tasub. Kui pea-aegu on komplekt koos siis ei tasu järgmist komplekti osta,vaid tuleb asi komplektseks koguda. Mängu ilu peab ka jääma sõber. :)
Aga kui kolad kuskil siis võid küsida pihustit küll. Mõne vana mootori küljes võib selline olla küll kollektoris. Ei pea olema Perkins,võib suvaline diisel olla. Siin meil kodumail isegi võib mõne rondi küljes seista aga keegi ei tunne seda äragi. Eriti tasuks vaadata vanu Ford Transiteid, mitme sellise küljest olen saanud pea-komplekti eetrikäivitust Viso F-27 kokku+ osa pulki tagavaraks.

T.
Moskiito saab inglismaal ehk remontkomplekti sebida perkinsi mootorile, seal ju kõik olemas.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Saab kindlasti. Hetkel ei ole teda tülitanud,sest enamus juppe juba koos. Ja tsipa vanemale mudelile saab siit pea kõik kätte.
Muidugi oleks kaval plaan anda moskiitole laadaluba.... :D Seal kindlasti kohalikud laadad...kus võib muu kola hulgas odavaid Perkinsi juppe olla.... :D

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas hamada »

Kui mu mälu ei peta, siis otsisid vist vanakooli diesel silti. Vot sellise metallist sildi leidsin täna riiulist.
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Ossa!
:beer
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise? :D
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?

T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta