7. leht 11-st
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 04 Mai 2014 21:06
				Postitas stern100
				Katkise vedrulehe tunned kiirelt auto all ära. Samas võimalus et ühelt poolt vedrulehtede otste vahelt puksid ära tulnud/kulunud.
			 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 04 Mai 2014 23:06
				Postitas moskiito
				gaasikad parandavad tunduvalt auto juhitavust kui tavalised õliamordid. Nagu stern ütsi, põhjus võib olla pigem selles et puksid ära kulunud kuid ei saa välistada ka väsinud vedrulehte.
			 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 11 Mai 2014 22:00
				Postitas mossejumal
				Mind huvitab selline küsimus palju deforss mootor kütet võtab,aga muidu edu autoga ?
			 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 11 Mai 2014 22:04
				Postitas Seenior
				Deforsiga ca. liiter rohkem ja kiirendus ka vähe lahjem.
			 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 11 Mai 2014 22:33
				Postitas IŽ21
				mossejumal kirjutas:Mind huvitab selline küsimus palju deforss mootor kütet võtab,aga muidu edu autoga ?
Nii nagu 
Seenior ütles, nii on. Edu tarvis.  
 
Vahepeal kiire olnud ning suurt miskit auto kallal teinud pole, karpat vähe timminud ning summuti paar kohta mis läbi lasid, ära parandanud.
Muidu mis põhimõttel või kuidas töötab mossel temperatuuriandur, kuidas korrasolekut kontrollida? Takistust mõõtes? 
Süüde sees, siis langeb vaikselt algusesse ja sinna ta jääb... Anduril kaitsmeploki ja näidikuga ühendus olemas. 
Autol muidu miinusklemmi juhe veidi kehvas seisus, osa kiude ära murdunud, palju see andurite tööd mõjutada võiks? Ka teised andurid teevad vahest nalja, aga tempi andurit pole kordagi töötamas näinud.
 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 21 Mai 2014 20:59
				Postitas IŽ21
				Vahepeal sattusid sellised asjad kätte:

Peale pritsi ja värvimist:

 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 21 Mai 2014 22:10
				Postitas mossejumal
				Kus te neid Mangelseid välja võlute,tahaks ka ühte jooksu  

 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 22 Mai 2014 21:03
				Postitas vilukas
				15 tolli ju suht levinud, 14 tollistega tuuga juba
			 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 29 Mai 2014 11:15
				Postitas IŽ21
				vilukas kirjutas:15 tolli ju suht levinud, 14 tollistega tuuga juba
Tegu ongi 6JX14H2 velgedega. 
Nädalavahetusel sai nad alla kah kruvitud, ees on ruumi maa ja ilm, kuid tagant parempoolse logari serv sööb rehvi aukudest läbi sõitmisel. Kuna sealpoolne ratas koguaeg rohkem koopas olnud, siis mingiaeg vaatan puksid üle, vedrupakk tundus OK olevat. Vasakpoolne koobas vastu rehvi ei käi.
 
			
					
				Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
				Postitatud: 29 Mai 2014 12:09
				Postitas moskiito
				ega taga suurt midagi sul teha ei olegi kui porikoobast natuke laiendada. Minul kombil sama häda kui 14tollised sai alla. Praegu 165-ste rehvidega õrnalt ainult käib vastu aga kui oleksin pannud alla 185-sed, siis seal vastas teine ainult olekski.