8. leht 34-st

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Nov 2009 20:00
Postitas stern100
ise tellisite need mosseklubi kleepsud?

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Nov 2009 22:49
Postitas sass
stern100 kirjutas:ise tellisite need mosseklubi kleepsud?
Vanas foorumis kasutaja Saarlane kaudu sai need tellitud. Ma arvan, et uute tegemine on ka võimalik.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Nov 2009 22:52
Postitas saarlane
ei ole lubatud teha, kuna pole väljavalitud seda öiget kujundust vist

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 20 Nov 2009 11:19
Postitas sass
Mõni aeg tagasi sai käidud Metras tasuta kontrollimas, mis vead autol on. Vigu oli, aga ei midagi hullu. Mõlemal alumisel šarniiril on loks sees (huvitav, sest suvel esisilda korrastades sai pandud uued), kõik esimesed pidurivoolikud on pragunenud, väike loks roolikarbis ja muud väga ei olnudki (jahutusvedeliku külmakindlus oli kehv).

Nüüd sain lõpuks auto garaaži aetud ja tõin Auvarist neli uut pidurivoolikut (65.- tk) ja mõlemad alumised šarniirid (158.- tk). Tootjaks Fenox - keegi selle firma toodanguga kokku puutunud ennem?

Loodetavasti saab lähiajal asjad tehtud - ühtlasi kirjutan siis siia ka, mis ja kuidas.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 20 Nov 2009 13:28
Postitas Kasutaja
mul sama tootja sharniirid. garaazis seistes pole neil häda midagi. sõitnud ei ole.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 26 Nov 2009 22:54
Postitas sass
Šarniirid vahetatud, pidurivoolikud vahetatud, pidurid õhutatud. Peale läks ka korda tehtud K126 karburaator. Esimene iluvõre ka korda tehtud, kojamehed ka korda tehtud, kundepoolsed uksed natuke paremaks reguleeritud (päris hea ei saanud ikka... Uksepost natuke ikka veel kõver vist). Summuti sai ka vahetatud väheke asjalikuma vastu.

Pidurit puudutades on nagu kännu taga kinni - ennem nii head ei olnud. :D

Mingi aeg ilmselt saab pilte ka. Kuna aga laupäeval on juba rahvaralli, siis vaja kindlasti seda vaatama minna. Peale seda saab auto ka korrosioonitõrje ja seisab ilmselt natuke kauem garaažis. Detsembris vaja ka ülevaatusel ära käia - praegu peaks olema piisavalt korras, kui just rooliloks liiga suur pole. Sellest rääkides, missuguse võtmega seda keerata saab üldse? Tavavõti ju sinna ei mahu. Ehk kellelgi Saarel olemas mingi spets võti ja on nõus sümboolse tasu eest laenama?

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 02 Dets 2009 18:00
Postitas pppp
Roolikarbi kontramutter käis mäletamist mööda nr 41 võtmega lahti. Tavalise lehtvõtmega sai keeratud.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 06 Dets 2009 15:13
Postitas meelisrr
Rahvas nõuab tsiklikarpasid peale!

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 28 Dets 2009 19:16
Postitas sass
Küll nende tsiklikarpadega ka jõuab.

Aga rääkides hetkeolukorrast, siis täna sai käidud ülevaatusel - probleeme ei olnud ja aasta aega jälle mureta. Töenäoliselt jääb ta seisma nüüd mõneks ajaks, sest need mõned korrad, mis väljas lumega on sõidetud, on tekitanud kerele kerge rooste. Võimalik, et tuleb kevadel ka uus värv selga (enne seda keretööd muidugi) ja vahepeal peaks ka mootori korralikult sõitma saama (st. karburaatorite süsteem koos plokikaane tegemisega).

Praeguseks kõik.

Re: IZ 412 1990 sass

Postitatud: 01 Veebr 2010 18:17
Postitas sass
Kuna küünlajuhtmed olid erinevad (üks läks puruks ja sai asendatud suvalisega), siis sai ostetud uus komplekt juhtmeid. Mingid kollased ja maksid 90 krooni, kuid toimivad kenasti. Ühtlasi sai ka ostetud üks bensufilter, sest vahel on tunne, nagu karburaator jääks kuivale ja filtrit pole vahetanud juba väga kaua.