8. leht 59-st
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2014 02:06
				Postitas Karu2
				werni kirjutas:Tere ! See parem poolne rool on uuema oma ühtib 2140 omaga. Teisel keskel vool olema äärmised lähevad suundadesse. ahju mootorid lähevad ZILi; 53;omad ka !Samuti peaks istuma nende kojameeste mootorid
Gaz-i mootor sobib, sellel ka kaks kiirust. Zil-i mootor on ühekiiruseline, aeglane käik saadakse läbi lisatakisti, mis Zil-il on ahju külge ehitatud.
Zili kojamehed töötavad suruõhu toimel.
Parempoolne rool ühtib jah 2140 omaga, kuid seda ainult altpoolt. Eespoolt vaadates aga on roolid erinevad.
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2014 11:09
				Postitas werni
				Seda ma just mõtlesin !
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 12 Nov 2014 17:19
				Postitas Muhulane
				
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 13 Nov 2014 21:41
				Postitas Muhulane
				Natuke tagavedrude kohta küsimusi.
Et on olemas 7 lehega vedrud ja 9 lehega vedrud. Viimased põllumajanduslikule variandile ja pirukale ning need pidid 7 lehelistest lühemad ka olema. Kuna minu massinal on tagavedrudega lood viletsad,(tagaots suht maas ja kundekülg veel eriti) siis tuleks mul soetada 7 lehelised. Ning vähemalt ühe lehe võiks lisaks panna?
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 00:19
				Postitas Seenior
				Lisalehel on siis mõte,kui plaanid enamasti täislastiga sõita.
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 00:25
				Postitas Muhulane
				Seenior kirjutas:Lisalehel on siis mõte,kui plaanid enamasti täislastiga sõita.
Ei plaani enamasti 
 
 
Kuigi võib tulla juhuseid,kus ka koormat peal. 
Kaua mosul tagavedrud kestavad enne,kui taguots jälle ära vajub? Normaalse ekspluatatsiooni käigus?
 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 00:43
				Postitas Seenior
				Üksiku täislasti korra pärast pole vast mõtet jäigemaks teha,vedrustuse puhul on mossega nii nagu iga teisegi tavavedrustusega auto puhul-võidad jäikuses,kaotad mugavuses.Mis puutub vedrude kestvusse,siis mu oma mossel on alles algsed vedrud all(28 aastat nüüdseks).
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 08:51
				Postitas Muhulane
				Seenior kirjutas:Üksiku täislasti korra pärast pole vast mõtet jäigemaks teha,vedrustuse puhul on mossega nii nagu iga teisegi tavavedrustusega auto puhul-võidad jäikuses,kaotad mugavuses.Mis puutub vedrude kestvusse,siis mu oma mossel on alles algsed vedrud all(28 aastat nüüdseks).
Ok,siis selle asjaga ka selge,tänud 

 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 22:24
				Postitas Muhulane
				Auto-Motos pakutakse 6 lehelisi lehtvedrusid. Millisel margil sellise kombinatsiooniga käis?
			 
			
					
				Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
				Postitatud: 14 Nov 2014 22:29
				Postitas moskiito
				lehtede arvu on muudetud vastavalt vajadustele. mõni mees on pannud vahele ka 9 lehte ja mõni piirdunud 4 lehega, leidureid on palju olnud. Kindlat mudelit sellisele pakkile ei oska pakkuda kuid alla nad lähevad.