Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas iisak »

Ai kurja, kus on rooste ikka liiga teinud. Vaata, et isu vahepeal otsa ei saaks ja mosse lõpuks metallis ei lõpetaks!
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Täna lasin mootorist õli välja.vaatasin seejuures ka põhja all,kriitilise pilguga ringi,see suur hammasratas on vist hooratas?Kas sellel mingi kate ei peaks peal olema?niisama põhja all keerlebki?Seal on poldi augud küll olemas,vist on puudu midagi sealt.Kui kellelgi on sellist asja üle siis võib mulle pakkuda...
Peale seda kui oli õli välja jooksnud,proovisin pootorit vändast käiata,kiilus nagu kinni,ainult mingi 50-60 kradi sai keerata,on see normaalne we????

Pildid:
Pilt
Pilt
Mootosi õlisüsteemist voolas välja ca 4l musta ollust...
Pilt
Absolute beginner
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas MAZ »

Sealt on jah hooratta kate puudus, see peab seal olema!
See,et sealt 4l tuli musta ollust näitab,et õli pole väga ammu vahetatud. tasub õli peen-ja jämefilter ka läbipesta!
Peenfilter kipub kinni kiiluma kui seda ei aeta ringi ja seda tehakse siis kui meelde tuleb!
See,et see värk seal all nii tatine on see on ilmselt ka seepärast,et tihendid on ära väsinud ja annavad üli läbi.
Mootor ei tohiks nii kinni kiiluda, miskit pole õige, ehk kaasfoorumlane carrec osakb rohkem öelda!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas carrec »

Hr MAZ-il on täiesti õigus, jämepuhastus filter tuleb kindlasti ära pesta, ning peenpuhastusfiltri element ära vahetada. Et käigukast selline õline on, on jah sellest, et tihenddid ja simmerid on aja jooksul ära väsinud. Simmeri kummist osa kipub ajapikku oma elastsust kaotama juba niisama riiulis seistes, seda enam juhtub see siis kui neile mõjuvad temperatuuri kõikumised mootori ekspluatasiooni käigus. See kehtiv ka vilt-, või rasvanöör tihendite kohta, samuti ka kõik muude tava tihendite kohta, mis käivad detailide vahel.
Hoorattal käib kindlasti kaitseplekk all, välja näeb ta selline kausi kujuline, milllel on üks külg sirge ning teine kumer. Hr Thahenk-i mootori müügikuulutusel oleval esimesel pildil on seda katet ka natuke näha. Kinnitud sidurikoja külge 6-ste poltidega.
Aga see, et mootor kinni kiilub vändast keerates on juba suurem probleem. Kui sa teda ilma õlita ei ole käima pannud ning kokku jooksutanud, siis peab tema ka ilma õlita ringi käima, kui vändast keerata. Mille pärast ta ringi ei käi, on sedasi jutu põhjal raske öelda. Põhjuseid võib olla päris mitmeid, alustades sellest, et probleem on väntvõllis, saaledes, esimestes-rinna hammasratastes, midagi on silindris. Need on esmased, muidugi võib veel põhjusi olla.
Mis ma oskan alguseks soovitada, keera küünlad maha, siis kergem mootorit ringi ajada vändaga. Mängi sedasi, edasi-tagasi teda ringi ajades. Kui ei hakka ringi käima siis tuleb mootori sisse sukelduda. Esmalt muidugi karteripõhi alt ära ning siis hakkab nägema mis ja kuidas!
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Jossu »

Ma võtaks igaksjuhuks käigu ka välja:D
Pukseerimishaagise e Konna rent
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas mart »

lihtsam väljapääs pakkuda.
täitsa töötav ja puhas mootor (pole pestud) ei suitse ja väntvõll käib ikka 360* ringi :D

Pilt
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

See on see millele oli siin enampakkumine?mis hetkehind on siis kah...?
Absolute beginner
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas mart »

eip, see pole see, millele enampakkumist tehakse.
hinna saad ise pakkuda
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Hinda ma ise küll pakkuda ei oska!Äkki söödad ise hinna ette?
Absolute beginner
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Kas keegi on pannud 408 mootorile mingi muu karburaatori?Mis kogemusi kellelgi on?
Küsin seepärast et üks tegelane soovitas mul karpa välja vahetada ökonoomsema vastu,originaalist pidi pool küttest mööda voolama...
Absolute beginner
Vasta