9. leht 17-st
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 17 Mär 2014 22:30
				Postitas väikevend
				Trummipõrina saatel maandus nädalavahetusel mootor aiste vahele. Nibin nabin siit ja seal veel vaja ühendada, siis peaks ideaalis käima minema...
 
 
Tänu Sternile on mul nüüd kiire differ, mis leiab oma koha kunagi hiljem!
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 06 Apr 2014 20:38
				Postitas väikevend
				Käima sain! 
 
 
 
Ei tea kas peaks salongiradika kraani kuidagi tulemüüri külge fikseerima?
 
Video ka lõustavihikus kui kedagi kotib: 
https://www.facebook.com/photo.php?v=68 ... =3&theater
Muidu kõik tundub toimivat, jahutussüsteemis esines mõned lekked lõdvikute vahelt. Eks aeg näitab, kaua kestab.
Teha on veel oma jagu:
Kiire differ alla.
Ukse lukud peaks ära vahetama.
Vähe võimekamad kõlarid taha ja ette.
Salong mürakindlamaks.
Pagasniku luugiga peaks ka midagi ette võtma.
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 09 Apr 2014 11:31
				Postitas fokser
				Tsiteerime väikevenda: "What the f...k!" 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 09 Apr 2014 16:13
				Postitas tanello2
				mootor tegi selles videos mõne tšikli häält  

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 09 Apr 2014 20:58
				Postitas väikevend
				Ajab ikka närvi küll, kui äsja remonditud starter hakkab pedereeruma.
Ja tooreklapp tuli mul ka meelde alles kolmandal katsel, Mersudel teatavasti seda ei ole 

 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 27 Apr 2014 19:27
				Postitas väikevend
				Vahetasin ära diffri, avanes vaatepilt mida kahtlustasin- satelliitidel kolm hammast puudu.
 
Lisaks panin tagumistele porikoobastele pigimatid pluss kõrvalistuja jalge alla. Rohkem mul seda ei ole veel, kuna leitud on need ehitusplatsidelt.
 
Värvisin veljed pinsliga mustaks, et sõõrikuid rohkem esile tuua.
 
Ja lõpetuseks, need porilapaka tibid annavad ei rohkem ega vähem 30kW juurde  
 
 
 
Kindlustus kuueks kuuks ja masin nüüdseks Tartus 
 
 
Tänan tähelepanu eest!
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 27 Apr 2014 20:18
				Postitas SanderV
				ehhh, see pigimati tuuning on suht pointless, soovitan mingit vildi teemat rohkem, ise tegin terved taga rattakoopad ja taga istuja alune 4mm sama pigimatti, tagaistuja jalad eesistmete raami aluse kere ja esimesed jalgealused 2mm, ja tulemust pole ollagi, müra ikka suht jõhker 

 + tagaistme selja tagune, tuli lisaks meelde
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 27 Apr 2014 21:48
				Postitas sass
				SanderV kirjutas:ehhh, see pigimati tuuning on suht pointless, soovitan mingit vildi teemat rohkem, ise tegin terved taga rattakoopad ja taga istuja alune 4mm sama pigimatti, tagaistuja jalad eesistmete raami aluse kere ja esimesed jalgealused 2mm, ja tulemust pole ollagi, müra ikka suht jõhker 

 + tagaistme selja tagune, tuli lisaks meelde
 
Ära seleta. 

  Ükski asi üksinda ei tööta (helisummutuses). Pigimatile lisataksegi alati vilti/vahtu vms.
 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 28 Apr 2014 08:13
				Postitas SanderV
				vildi all mõtlesingi pigem seda millel 1 pool pigimatiga kaetud vms
			 
			
					
				Re: AZLK 2140 1980 väikevend
				Postitatud: 28 Apr 2014 08:44
				Postitas Martpoiss
				Põhja peale pigimatti pannes ei ole väga mõtet lootagi et nt rehvi-, tuule-, ja mootorimüra väiksemaks läheks. Pigimati põhimõte on plekile jäikust juurde anda et ta vähem vibreeriks. Kui niigi jäikadele pindadele pigimatti panna veel peale siis tulemus ei olegi väga märkimisväärne. Kui pigimatiga teha üle suured õhukesest plekist pinnad, näiteks ukse välisplekid, peaks vahe paremini kuulda olema.