9. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Veebr 2014 21:01
Postitas marek
Aga millega siis täpsemalt tegu? Mingi spets. värv?
Piltide järgi tundub tugevam pinnakate kui tavaline värv- kinnireeamisel poldipeadelt/mutritelt maha ei tule?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 26 Veebr 2014 21:12
Postitas BergIE
Õppisin seda teemat Hr. Karupapalt. Ja see toimib, vigureid pole. Valid õiged riistad. Arvan, et originaali puhul see ei toimi. Tegelikult saab tsinkida ka kodus. Pole keeruline, veits väetist midagi veel ja hea alalisvool! Lihtsalt katsetamise asi!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 27 Veebr 2014 10:35
Postitas jozik
väikene õpetus kodus tsinkimiseks. Kuigi ikkagi arvan et lihtsam oleks pöörduda Voltasse, VG´sse või siis Vasarasse. Samas siis saab neilt nõuda ka kvaliteeti.

Kui naabrite keel suus, siis siit on palju õppimist http://www.timohapponen.net/

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 28 Veebr 2014 21:27
Postitas BergIE
Siiski tegin valmis need "tobedad" vidinad seal ümber vedrude. Pilt on illustreeriv

Pilt

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 28 Veebr 2014 21:36
Postitas Urukoer
miks need vidinad head on?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 28 Veebr 2014 22:06
Postitas BergIE
Usun, et nad peaksid vedrulehti külgnihkumise eest paigalhoidma-takistama. Tarbimisel nad lihtsalt roostetavad, kaovad ja midagi ei juhtu. Tegin nad täielikult uued seepärast, et nad olid seal. Tegelikult võtke nii või naa (ise mõtlen samuti), üks paras "kiiks" ta on. Põnev tootmisprotsess oli, seegi midagi väärt!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 28 Veebr 2014 22:10
Postitas Urukoer
viskan ka selili ja vaatan karu kõhu alla ,kas mul nad veel olemas. Pole neid tähele (osanud) pannud :)

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 00:42
Postitas irukas
Mul on ainult jäänused nendest järgi :D

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 19:08
Postitas BergIE
Kunagi peab ka mootori ette võtma. Pea kõik uued asjad olemas. Kui palju tasub surveastmega jännata? Peaks vist olema 8,8. On keegi mõõtnud kaanes oleva kambri suurust silindriti? "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi, sest pool kambrist valu. Muhul saab mõõta kaane kambri ja kolvi kambri eraldi, pärast liites. Sel mootoril saab mõõta vaid kaan peal ja läbi küünla ava. Millised erinevused võivad olla silindriti? Lihtsalt küsiks on see 8,8 paras? Umbes nii...

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 19:23
Postitas SanderV
ei usu et eriti tohiks erineda..